وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 11:14   |   کد مطلب: 13347
فرماندار رزن گفت: فعالان اقتصادی که اقدام به سرمایه گذاری در این شهرستان کنند تا 10 سال از پرداخت مالیات معاف می شوند.

به گزارش نافع، فتحعلی حسینی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی رزن و قرار گرفتن این شهرستان در ردیف مناطق توسعه نیافته تسهیلات بانکی با چهار درصد تخفیف در سود بانکی به سرمایه گذاران پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: بسترهای سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم شده و بعد از برگزاری همایش سرمایه گذاری در همدان شاهد حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در رزن بوده ایم.

فرماندار رزن یاداوری کرد: این شهرستان پس از برگزاری همایش میزبان تیمی از بازرگانان کشور کره جنوبی برای سرمایه گذاری در بخش 'لنت ترمز'، سرمایه گذاران ترکیه ای برای سرمایه گذاری در بخش 'ساخت سنگ مصنوعی' و فعالان تجاری ژاپن برای سرمایه گذاری در تولید 'بخاری کم مصرف' بوده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این اقداماتی برای جلب سرمایه گذاران داخلی برای سرمایه گذاری در بخش تولید کاغذ از سنگ آهن صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این شهرستان بیانگر این است که رزن به یک قطب صنعتی در استان همدان تبدیل شده است.

حسینی آب را یکی از مولفه های تاثیر گذار در سرمایه گذاری دانست گفت: با وجود بحران آب در نقاط مختلف استان ولی رزن از منابع آبی مناسبی برخوردار است بگونه ای که با حفر چاه 20 متری می توان به آب رسید.

وی نزدیکی و هم مرزی این شهرستان با سه استان صنعتی اراک، قزوین و زنجان و نزدیکی به پایتخت را از دیگر مزیت های این شهرستان برای سرمایه گذاران دانست.

شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما