وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393 ساعت 15:21   |   کد مطلب: 11489
کشف يك ميليارد و 700 ميليون کالاي قاچاق در همدان
رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از توقيف يک دستگاه خودروي حامل کالاي قاچاق و کشف يك ميليارد و 700 ميليون ريال کالاي قاچاق خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ زارعي در تشريح اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان همدان با تشديد اقدامات كنترلي محسوس و نامحسوس در محورهاي مواصلاتي منتهي به استان همدان و همچنين كنترل خودروهاي عبوري از موقعيت ايستگاه بازرسي شهيد زارعي به يك دستگاه خودرو پژو پارس مشكوك و جهت متوقف کردن آن اقدام کردند.

وي افزود: راننده خودرو با بي توجهي به دستور ايست ماموران با سرعت زياد اقدام به فرار کرد که ماموران جهت متوقف نمودن خودروي موصوف به تعقيب آن پرداختند و پس از طي مسافتي در نزديكي پليس راه همدان- كرمانشاه با ترفندهاي خاص پليسي خودرو را متوقف و راننده آن را دستگير کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: در بازرسي از خودرو مذکور تعداد 277 دستگاه گوشي تلفن همراه خارجي قاچاق فاقد مدارك قانوني و گمركي به ارزش ريالي تقريبي يك ميليارد و 700 ميليون ريال كشف و مراتب كشف با تشكيل و تكميل پرونده جهت اقدامات بعدي به سازمان هاي رسيدگي كننده ارسال شد.

سرهنگ زارعي در خاتمه از كشف 8 هزار و 920 نخ سيگار خارجي قاچاق در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا توسط ماموران مبارزه با قاچاق كالا پليس آگاهي شهرستان ملاير خبر داد و افزود: اين طرح با هماهنگي اداره صنعت و معدن شهرستان ملاير به اجرا درآمد که ضمن کشف سيگارت مذکور 3 نفر نيز دستگير شدند.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما