وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 13:26   |   کد مطلب: 11601
رد پيشنهاد رشوه ميليوني توسط ماموران انتظامي کلانتري 15 همدان
فرمانده انتظامي شهرستان همدان از صحت عمل و رد پيشنهاد رشوه ميليون ریالی توسط ماموران انتظامي کلانتري 15 اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ رسول مرادي در گفتگو با خبرنگار نافع گفت:ماموران کلانتري 15 شهر همدان در حين گشتزني در جاده ابرو به يک دستگاه خودرو پرايد سفيد مشکوک و جهت بررسي اقدام به توقيف خودرو کردند که حين متوقف نمودن آن، سرنشين خودرو شيء مشکوکي به بيرون از خودرو پرتاب مي کند.

وي افزود: پس از متوقف کردن اين خودرو در بازرسي به عمل آمده از آن مقاديري هروئين کشف شد و راننده و سرنشين خودرو جهت انجام تحقيقات به کلانتري اعزام شدند.

وي ادامه داد: متهمان در حين انتقال به کلانتري براي رهايي از بزه انتسابي و به منظور تطميع ماموران مبلغ دو ميليون و 900 هزار ريال بعنوان رشوه به ماموران پيشنهاد مي کند که ماموران با خويشتن داري و صحت عمل از اين پيشنهاد امتناع و مراتب را صورتجلسه و به مسئولان ذيربط و مرجع قضايي اطلاع مي دهند.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در خاتمه با اشاره به اين مطلب که متهمان از سابقه داران سرقت(ده فقره) و جعل اسناد بودند، بيان داشت: متهمان به همراه پرونده با پوشش امنيتي مطلوب جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي تحويل و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما