وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 11:27   |   کد مطلب: 11818
خواص ساکت کمی موضع نشان دهند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بی اخلاقی و بی تقوایی در فتنه 88 آنقدر موج می زد که سنگینی و بی شرمی آن به زودی از اذهان مردم پاک نمی شود.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سیدمصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: عدم توجه به اخلاق مداری سران فتنه موجب شد که آنها برای بدست آوردن ریاست اینگونه فتنه انگیزی کنند و آنها جرم سنگینی را مرتکب شده اند.

وی افزود: سران فتنه قصد براندازی نظام را داشتند و از نظر قضایی اینها متهم و مجرم هستند، چرا که دستور دهنده و تشویق کننده بودند و جرم آنها بر خلاف موازین اسلامی است.

موسوی اصفهانی ادامه داد: فتنه گران در سال 88 جرم سنگینی را مرتکب شدند و بانیان آن مصداق محارب هستند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در ادامه با اشاره به رأفت نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به این افراد، خاطرنشان کرد: اکنون که نظام با رأفت اسلامی آنها را محاکمه نکرده است، متأسفانه هنوز عده‌ای حتی نمی‌توانند بیزاری خود را از فتنه‌گران به زبان بیاورند.

حجت الاسلام  سیدمصطفی موسوی اصفهانی با تأکید بر اینکه حداقل نباید به چنین اشخاصی مسئولیت‌های کلیدی نظام را واگذار کرد، تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم دادند و سران فتنه را به قانون شکنی هدایت کردند و خواصی که در این گیر و دار ساکت ماندند، بجای اینکه از نظام دفاع کنند،  سکوت کرده و مهر تأئیدی بر این اقدامات خائنانه زدند.

وی ادامه داد: سکوت خواص باعث باز شدن پای دخالت بیگانگان در امور کشور شد و این حضور موجب ضربه شدید به کشور شد.

 

نهم دی، خط بطلانی بر کج اندیشی فتنه گران است

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت ملت و روز میثاق امت با ولایت است، ابراز داشت: نهم دی ماه در حقیقت روزی است که ملت ایران مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان زدند و تکرار این حماسه باشکوه خاطره آن را برای نسل‌های آینده همواره زنده می کند.

حجت الاسلام سیدمصطفی موسوی اصفهانی یادآور شد: ملت فهیم و با بصیرت ایران در 9 دی 88 به خیابان ها آمدند و با بر پایی انقلابی دیگر به حرمت شکنی ها و قانون شکنی ها پایان دادند.

وی اظهار داشت: حضور مردم در سالروز حماسه 9 دی نشانه وفاداری، پایبندی به نظام و بصیرت مردم است و این خود نشان دهنده  دوست داشتن نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و پاسداشت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

موسوی اصفهانی اضافه کرد: در جريان حماسه ۹ دي، مردم موجب بقاي انقلاب شدند و به همه فتنه گران فهماندند در مقابل هوشياري و بصیرت اين مردم نمي توانند ايستادگي کنند.

 

گفتگو از فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما