وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 دى 1393 ساعت 12:19   |   کد مطلب: 11877
حماسه 9 دی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد
رئیس شوراي اسلامي شهر همدان گفت: حماسه ۹ دی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرد.

به گزارش نافع، علی‌اكبر نظري افزود: حماسه 9 دی تبعیت و اطاعت پذیری مردم بصیر و آگاه نسبت به مقام معظم رهبری را به جهانیان نشان داد.

نظری با بیان اینکه حماسه عظم 9 دی ضربه سنگینی به دشمنان و معاندان نظام وارد کرد، یادآ ور شد: این حماسه جواب دندان شکنی بود از طرف امت ولایتمدار به فتنه گرانی که اعتقادات مردم را هدف قرار داده بودند.

وی اضافه کرد: ملت ایران در 9 دی با تمام وجود در صحنه حاضر شده و یکبار دیگر جواب دندان شکنی را به عیادی استکبار جهانی دادند که این نتیجه خود به منزله بیمه کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

رئیس شوراي اسلامي شهر همدان از روز نهم دی به عنوان هشداری برای مزدوران دانست و اظهار کرد: این روز همچنین از یک سو تلنگری برای فریب خوردگان بود که به دامن جامعه اسلامی بازگشته و با پیروی از رهبری، وحدت و یکپارچگی را در جامعه حفظ کنند و از سوی دیگر این حماسه بسیاری از کسانی که دندان طمع به سمت ایران داشتند را منزوی و خانه نشین کرد.

نظری با بیان اینکه پیام 9 دی حفظ وحدت و یکپارچگی ملت ولایتمدار ایران اسلامی است، افزود: باید با این وحدت دشمنان این مرز و بوم را از تمامی جهات مأیوس کرد.

وی با اشاره به اینکه حماسه مردم در نهم دی حرکتی به هنگام بود، اظهار کرد: همواره باید در نظر داشت که از نکات بارزحرکت به هنگام این است که بسیاری از توطئه ها را در نطفه خفه می کند.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما