وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 دى 1393 ساعت 11:39   |   کد مطلب: 11871
سران فتنه مغضوب ملت ایران بوده و حکم محارب را دارند
سران فتنه به دلیل ایجاد رعب و وحشت در جامعه، ایجاد زمینه برای کشتار چندین نفر و تلاش برای براندازی نظام، حکم محارب را دارند.

به گزارش نافع، دبیر جبهه پایداری در همدان با بیان این مطلب گفت: دشمنان داخلی و خارجی در فتنه سال 88 تمام ابزارهای خود را برای براندازی نظام به کار گرفته بودند اما موفق نشدند.

حجت‎الاسلام احمدحسین فلاحی، براندازی نظام اسلامی از طریق کودتا را هدف اصلی دشمن در سال 88 عنوان کرد و ادامه داد: توهین به مقدسات و ارزش‌های دینی باعث شد که دیگر مردم فتنه فتنه‌گران را برنتابند و با ریختن به خیابان‌ها ضمن دفاع از ارزش‌ها، حمایت همه‌جانبه از ولی فقیه را فریاد زنند.

دبیر جبهه پایداری در همدان با اشاره به تلاش برخی برای رفع حصر سران فتنه، آن را فتنه جدید دیگری قلمداد کرد و ابراز داشت: دشمن در هشت ماه فتنه‌گری، از سران فتنه به عنوان مهره‌های خود استفاده کرد که امروز نیز بر این تصور است که هم‌اینان می‌توانند در تحقق اهداف شوم دشمنان نقش‌آفرین باشند.

وی‌ ادامه داد: این در حالی است که سران فتنه نه تنها هیچ جایگاهی در بین مردم نداشته و ندارند که مورد نفرت ملت ایران نیز هستند.

حجت‎الاسلام فلاحی، حکم محارب را اعدام دانست و ادامه داد: آزادسازی آنها از حصر به معنای ارجاع آنها به دستگاه قضایی است که با توجه به اقدامات ننگ‌آور اینان، حکمی جز اعدام در انتظار آنها نیست.

دبیر جبهه پایداری در همدان اظهار داشت: به طور حتم حکم اعدام سران فتنه نیز برای امثال علی مطهری سنگین خواهد بود به همین دلیل از این حکم به عنوان پیراهن عثمان و ایجاد آشوب در کشور استفاده خواهند شد.

حجت‎الاسلام فلاحی با بیان اینکه باید مراقب فتنه‌انگیزی‌های جدید علیه نظام بود، تجدیدنظرطلبان را یک ابزار برای تحقق فتنه‌های بعدی دانست و افزود: دشمن درصدد قرار دادن مردم در مقابل حاکمیت است زیرا فتنه 88 ثابت کرد ملت پای دفاع از آرمان‌های نظام ایستاده است.

وی با تأکید بر اینکه بزرگداشت نهم دی باید به دور از شعارزدگی و همراه با بصیرت‌افزایی باشد، گفت: تبیین نقش ولایت و تبعیت مردم از آن در این راستا بسیار حائز اهمیت است که باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما