وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 12:24   |   کد مطلب: 11822
اصلاح‌طلبان مرز خود را با فتنه‌گران مشخص نکرده‌اند
بسیاری از اصلاح‌طلبان در سال 88 مرز خود را با فتنه‌گران مشخص نکرده و تاکنون نیز از آن‌ها اعلام برائت نکرده‌اند.

به گزارش نافع، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: هر فردی که در برابر حوادث سال 88 سکوت کرده یا سخن از فراموشی فتنه و بخشش فتنه‌گران می‌زند؛ شریک جرم آن‌ها و دوست آمریکا و اسرائیل است.

محمود الفت با بیان اینکه خواست مردم ایران، مجازات عاملان ناامنی‌ها و حوادث ایجاد شده در سال 88 است، تصریح کرد: این افراد قانون را زیرپا گذاشته و مردم در 9 دی همان سال درخواست اجرای حکم اعدام برای مجرمان را داشتند، اما نظام با آن‌ها برخورد محبت‌آمیز کرده و به حبس خانگی بسنده کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی به نظام آسیب برساند؛ به یقین محارب بوده و حکمش اعدام است، اما از آن‌جا که شورای تأمین کشور که متشکل قضات برجسته کشور است؛ فعلا حکم به حبس خانگی کرده که به این حکم احترام می‌گذاریم.

الفت با اشاره به نقش مهم خاتمی و فرزندان هاشمی در حوادث سال 88 اعلام کرد: آقای خاتمی جزئی از فتنه و عامل تحرکات و اغتشاشات بود و او نیز باید محاکمه شود زیرا کارهای اشتباه بسیاری انجام داده و از فتنه‌گران حمایت کرد.

وی ادامه داد: خاتمی از همراهی با فتنه‌گران توبه نکرده و تنها زمانی که عرصه بر وی تنگ شد در یک مصاحبه، خود را از مسئله کنار کشیده و فرار به جلو کرد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان بیان کرد: فرزندان آقای هاشمی و خود وی نیز مقصر و مجرم بوده و دانشگاه آزاد عملا به خانه‌های تیمی آقایان تبدیل شده بود.

الفت با تأکید بر حضور حداکثری مردم ولایت‌مدار همدان برای گرامیداشت حماسه 9 دی تصریح کرد: در سال 88 به ارزش‌ها اهانت شد، اما مردم ایران مانند همیشه برای دفاع از اسلام و انقلاب به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه این حمایت در 35 سال گذشته همواره وجود داشته، اظهار داشت: مردم در همه بحران‌ها در صحنه حاضر شده و با الگو گرفتن از مکتب عاشورا در برابر ظلم، استکبار و طرح‌ها و توطئه‌های استعمار ایستادگی کرده‌اند.

الفت خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران، این‌بار نیز مقاوم‌تر و منسجم‌تر از سال 88 به میدان آمده و از ارزش‌ها دفاع خواهند کرد.

وی اعلام کرد: مردم ایران خواهان برخورد با مجرمان فتنه 88 هستند زیرا علاوه بر وارد آوردن خسارات متعدد به نظام و توهین به ارزش‌ها، سیدالشهدا و رهبری، عکس امام را پاره کرده و بدعت در نماز جمعه ایجاد کردند.

الفت اعلام کرد: عاملان حوادث سال 88 باید پاسخگوی خون 22 شهید باشند.

امیدوار

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما