وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 15 دى 1393 ساعت 09:23   |   کد مطلب: 12043
کشف 8کیلو  و 500 گرم تریاک در همدان
رییس پلیس مبارزه با مواد خدر انتظامی استان همدان از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف 8کیلو و 500 گرم تریاک طی شب گذشته در همدان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ هادی قزوینه در تشریح این خبر گفت: در پی خبری  مبنی بر اینکه فردی مواد مخدر را از استان های شرق کشور خریداری و با خودرو سنگین خود آن را جهت توزیع به استان همدان انتقال می دهد، دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات به عمل آمده مشخص شد نامبرده به تازگی جهت تهیه مواد مخدر از استان خارج شده و قرار است به زودی وارد همدان شود، که  در شب گذشته ماموران این پلیس با انجام تور ایست و بازرسی در محورهای ورودی شهر همدان نامبرده را شناسائی و خودرو وی را متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در بازرسی از خودرو موصوف 8 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف ، متهم دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد خدر انتظامی استان همدان در خاتمه گفت: رصد اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان به گونه اي است که فعاليت قاچاقچيان شهرستان هاي تابعه را با دقت رصد نموده و تحرکات آنها را در حمل و توزيع مواد مخدر با همکاري پليس هاي مبارزه با مواد مخدر شهرستان هاي تابعه در دستور کار عملياتي خود قرار داده است .

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما