وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 10:34   |   کد مطلب: 12402
برگزاری بیش از 180 عنوان برنامه در دهه فجر در نهاوند
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در دهه فجر امسال بیش از 180 عنوان برنامه در سپاه ناحیه نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش نافع کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: به‌ مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی سپاه ناحیه نهاوند بیش از 180 برنامه‌ مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی با محوریت مردم در سطح شهر و روستاها برگزار خواهد کرد.

 وی اظهار کرد: دهه فجر یک نعمت الهی و ناشی از اراده قوی ملت ایران است که باید به‌عنوان نماد پیوند معنوی مردم غیور ایران اسلامی آن را پاسداشت.

 فرمانده سپاه نهاوند افزود: باید از فضای این دهه بهترین استفاده را برای ترویج و اشاعه بیشتر آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای آن به‌ویژه برای نسل آینده‌ساز کشور بهره برد.

کریمی گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و پرمحتوایی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر در سطح ناحیه شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برنامه‌ریزی‌شده است.

وی اظهار کرد: نواختن زنگ انقلاب دریکی از مدارس به‌صورت نمادین، دیدار با امام‌جمعه و خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی قبور شهدا با حضور مسئولان دستگاه‌ها و مردم، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری جشن‌های متعدد انقلاب در شهر، روستاها، مدارس و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه بانوان و آقایان را از عمده برنامه‌های این شهرستان در دهه فجر برشمرد.

کریمی گفت: برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوعات امام، انقلاب ویژه نوجوانان، برپایی نمایشگاه عکس و فیلم از دستاوردهای انقلاب اسلامی، برپایی مراسم شب‌شعر و شب خاطره و برگزاری مسابقات ورزشی بین بسیجیان را از دیگر برنامه‌های ناحیه نهاوند در این ایام عنوان کرد.

وی از عموم مردم خواست تا با حضور و مشارکت خود در جشن‌ها و برنامه‌های این ایام باری دیگر بهار انقلاب را جشن گرفته و با امام راحل و ولایت‌فقیه تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما