وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 08:52   |   کد مطلب: 12755
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری ۳ نفر مامور قلابی خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ رسول مرادی فرمانده انتظامی شهرستان همدان در گفتگو خبرنگارما، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی براینکه یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با ۳نفر سرنشین با همراه داشتن بیسیم دستی در بلوار جوان همدان خود را مامور معرفی و نسبت به بازرسی و متوقف نمودن خودرو‌ها با سرنشین جوان و اخاذی از آنان اقدام می‌کنند، ماموران انتظامی شهرستان همدان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: راننده خودرو موصوف با دیدن ماموران در محل پا به فرار گذاشت که به دلیل شلوغی و تردد زیاد در مسیر خودرو متواری شد اما ماموران با داشتن شماره پلاک خودرو، آدرس و مشخصات مالک را شناسایی کردند که مشخص شد مالک خودرو دو ماه قبل خودرو را فروخته است.

این مقام مسئول انتظامی بیان داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده خریدار خودرو شناسایی و مشخص شد یکی از افراد تحت تعقیب پلیس می‌باشد که پس از دستگیری نامبرده دو نفر همدست وی نیز شناسایی و طی عملیاتی دیگر دستگیر و خودرو موصوف به همراه ۴ دستگاه بیسیم توقیف شد.

سرهنگ مرادی خاطر نشان کرد: هر سه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و تحقیقات نهایی به پلیس آگاهی استان همدان اعزام شدند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما