وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 30 بهمن 1393 ساعت 12:33   |   کد مطلب: 13013
با هدف اجرای بند ۲۴ از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی؛
رابطان پژوهشی ادارات همدان به عنوان رابطان «تدوین استاندارد» معرفی شدند
رابطان پژوهشی ادارات همدان به عنوان رابطان «تدوین استاندارد» معرفی شدند
مدیرکل استاندارد همدان از انتصاب رابطان پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان "رابطان تدوین استاندارد" با هدف عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش نافع، فرهاد تیموری افزود: در راستای اجرای بند ۲۴ از سیاستهای اقتصاد مقاومتی تحت عنوان "افزایش پوشش استاندارد برای تمام محصولات داخلی و ترویج آن" و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در شورای استاندارد استان، رابطان پژوهشی دستگاه های اجرایی به عنوان رابطان تدوین استاندارد منصوب شدند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان استاندارد تدوین استانداردهای مورد نیاز جامعه در بخشهای مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی است، گفت: سازمان استاندارد متناسب با نیازهای کشور و با بهره مندی از ظرفیتهای علمی، فنی و تجربی اقدام به تدوین بیش از ۲۷ هزار استاندارد ملی کرده است.

وی افزود: در صورتی که برای هر موضوعی قاعده، مبنا و معیاری داشته و با اجرایی شدن و بکارگیری آنها شاهد اتفاقات مثبتی از جمله استانداردسازی، ایجاد نظم، وحدت رویه، رشد، بهبود کیفیت هر کالا و فعالیتی باشیم باید به تدوین استانداردهای لازم توجه بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: استانداردها پایه های علمی و فنی معتبری هستند که تدوین و اجرای آنها باعث ارتقا بهداشت، سلامتی، افزایش ضریب ایمنی، حفاظت محیط زیست و بهره مندی از ظرفیتها در جوامع می شود.

دیدگاه شما