وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 13:11   |   کد مطلب: 13162
کشف بيش از 10 ميليون عدد انواع مواد محترقه در همدان
فرمانده انتظامي استان همدان با تاکيد بر ناامني مخلان سلامت و آسايش جامعه در ايام پاياني سال از کشف بيش از 10 ميليون عدد انواع مواد محترقه خطرناک طي يک ماه اخير خبر داد.

به گزارش نافع، سردار "حاجي محمد مهديان نسب" بيان داشت: با توجه به نزديک شدن به چهارشنبه آخر سال و احتمال وقوع حوادث ناخوشايند و دلخراش، برخورد جدي با تهيه و توزيع کنندگان مواد محترقه و منفجره در دستور کار نيروي انتظامي قرار گرفته است.

وي افزود: در همين راستا نيروي انتظامي استان در جهت افزايش احساس امنيت در سطح استان اقدام به اجراي طرح هاي عملياتي كرده است كه اين نشان از توان بالاي پليس همدان دارد.

فرمانده انتظامي استان در مورد دستاوردهاي اين طرح گفت: با تلاش عوامل انتظامي 10 ميليون و 53 هزار و 12 عدد انواع مواد محترقه و آتش زا  به همراه 20 کيلوگرم مواد اوليه ساخت مواد محترقه کشف و در اين راستا 10 دستگاه خودرو توقيف و 21نفر دستگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي استان ضمن اخطار به افرادي كه براي سود شخصي، سلامت مردم و آسايش جامعه را مختل مي كنند بيان داشت: نيروي انتظامي با فروشندگان و توزيع كنندگان مواد محترقه كه مخل نظم و امنيت مردم هستند با قوت و اقتدار برخورد خواهد كرد.

سردار مهديان نسب توجه، تذكر، هدايت و در نهايت تحكم را چهار محور اساسي رفتار ماموران نيروي انتظامي در صحنه چهارشنبه پايان سال عنوان و تصريح كرد: پليس همدان با آمادگي و آماده باش كامل و اجراي طرح هاي انتظامي، تمامي امكانات خود را بسيج و سازماندهي كرده و چهارشنبه پايان سال را با موفقيت مديريت خواهد كرد.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه امنيت مردم را هدف نهايي پليس در خدمات رساني به مردم دانست و رضايت مردم را در سايه خدمات حداكثري عنوان كرد كه پليس به دنبال آن است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما