وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 13:55   |   کد مطلب: 13499
گزارش احمد شهید در مورد حقوق هم جنس بازها به درد حیوانات هم نمی‌خورد/کسی که منافقین را منبع خودش قرار دهد، تکلیفش معلوم است
این نماینده مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: اقدامی که احمد شهید انجام داده در راستای حقوق بشر نیست، بلکه حقوق حیوانات است. هم جنس بازی که احمد شهید از آن دفاع می کند در بین حیوانات هم وجود ندارد.

به گزارش نافع، به نقل از راه دانا، سید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص گزارش جدید ارائه شده توسط احمد شهید درباره هم جنس بازان به سازمان حقوق بشر اظهار داشت: این موضوع کاملا مغرضانه و جهت دار بودن گزارش های احمد شهید و رفتارهای سازمان مدعی حقوق بشر را نشان می دهد. ما در کشوری زندگی می کنیم که اعتقاداتی داریم و بر این اعتقادات استواریم. از دنیا هم انتظار داریم که به این اعتقادات ما احترام بگذارند و چند انسان منحرف حق ندارند که هر آنچه می خواهند درباره ایران مطرح کنند.

 

این نماینده مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: اقدامی که احمد شهید انجام داده در راستای حقوق بشر نیست، بلکه حقوق حیوانات است. هم جنس بازی که احمد شهید از آن دفاع می کند در بین حیوانات هم وجود ندارد.

 

وی همچنین افزود: احمد شهید و همدستانش به جای اینکه به دنبال حقوق بشر در ایران و مسائل اینچنین باشند، به وضعیت حقوق بشر در کشورهایی بپردازند که مسائل اولیه حقوق بشر در آنها رعایت نمی شود. در همین کشور عربستان با آن همه فشارهایی که در خصوص مسائل مختلف روی مردم این کشور ایجاد می شود، آیا کسی حرف از حقوق بشر می زند. کسانی که مدعی حقوق زنان هستند چرا در عربستان به دنبال حقوق زنان نمی روند.

 

نماینده مردم زابل خطاب به سازمان حقوق بشر گفت: به جای طرح حقوق همجنس بازی به انسان هایی بپردازند که از فقر و گرسنگی جان خود را از دست می دهند یا به واسطه جنایات آمریکا و صهیونیست جان خود را از دست می دهند. حقوق بشر اینهاست نه هم جنس بازی.

 

حسینی درباره منبع گزارش احمد شهید نیز اظهار داشت: کسی که منافقین را منبع خودش قرار دهد، تکلیفش معلوم است. منافقین کسانی هستند که در ایران، عراق و برخی کشورهای دیگر جنایت کردند. در ایران 12 هزار نفر بر اثر جنایات منافقین کشته شدند، حالا چگونه در راستای حقوق بشر می توان به حرف این ها اعتماد کرد.

 

وی افزود: مگر می شود منافقین که آن همه جنایت انجام دادند حالا مدافع حقوق بشر شوند. استفاده از نظر منافقین اتفاقا بی اساس بودن گزارش های احمد شهید را بیشتر ثابت می کند که تا چه حد مغرضانه و بی اساس و اعتبار است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اتفاقات اخیر را بی ربط با روند مذاکرات هسته ای ندانست و عنوان کرد: هر زمان حرکتی در دنیا انجام شده که نتیجه آن به نفع ملت ایران بوده است، منافقین، صهیونیست ها و عیادی آنها اقداماتی انجام داده اند تا این منفعت از بین رود. حالا نیز در شرایطی که مذاکرات به سود ایران در حال پیشروی است، این بار با بهانه حقوق بشر و گزارش های احمد شهید به دنبال برهم زدن جو مذاکرات هسته ای هستند. 

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما