وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 08:09   |   کد مطلب: 13532
عضو شوراي اسلامي شهر همدان با بيان اينكه اردوهاي راهيان نور ارتقاي بصيرت و آگاهي نسل جوان را به دنبال دارد.

به گزارش نافع، رضا ميرزايي ضمن تشكر از متوليان برگزاري اردوهاي راهيان نور افزود: برگزاري كاروان‌هاي راهيان نور حركت ارزشمندي است كه علاوه بر ايجاد اثرات معنوي و عاطفي در اقشار مختلف جامعه، موجب شناخت عميق جوانان امروز از نسل گذشته با ديدن مناطق جنگي، از رشادت‌ها و دليري‌هاي هم سن و سال‌هاي دو دهه قبل خود مي‌شود.

وی افزود:گفت: جوانان و نوجوانان به عنوان ادامه دهندگان راه امام(ره) و شهدا با حضور در مناطق عملياتي جنوب و غرب به عنوان آينده سازان كشور از نزديك با از خودگذشتگي هاي شهدا آشنا مي شوند.

ميرزايي شهدا و ايثارگران را الگويي ارزشمند در جامعه دانست و اظهار كرد: در شرايطي كه ايران اسلامي در مقابل حملات و هجمه‌هاي سنگين جنگ نرم از سوي استكبار قرار گرفته است ‎مي‌توان با معرفي الگوهاي برتر كه همان شهدا هستند سبب ايجاد تحول فرهنگي و معنوي در بين جوانان شد.

 

ميرزايي با اشاره به اينكه زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا موجب بيمه جامعه از هجمه جنگ نرم استكبار جهاني مي‌شود، افزود: برگزاري اردوهاي راهيان نور از اقدامات شايسته‌اي است كه با هدايت‌هاي مقام معظم رهبري و تشويق ايشان در سال‌هاي اخير شكل گرفته است تا نسل‌هايي كه دفاع مقدس را درك نكرده‌اند هر چه بهتر با اين فرهنگ آشنا شوند.

 

وي اعزام نسل جوان و دانش‌آموزان به مناطق جنگي را نوعي فرهنگ‌سازي دانست و يادآور شد: جوانان با بازديد از مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس و آشنايي بيشتر با رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام و شهداي والامقام نسبت به حفظ هويت ايراني و اسلامي خويش بيش از پيش مصمم مي‌شوند.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما