وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 09:22   |   کد مطلب: 13552
ثبت نام شانزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در همدان آغاز شد
ثبت نام و جذب جوانان ماهر برای رقابت در شانزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت از 20 اسفند آغاز شده و تا 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

به گزارش نافع، مسئول المپیاد ملی مهارت استان همدان با بیان این مطلب گفت: شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد و نفرات برتر کشوری به المپیاد جهانی مهارت راه پیدا می کنند.

ماشاا... زارعی افزود: رشته های مسابقه شامل جواهر سازی، تاسیسات الکتریکی، طراحی صفحات وب، فناوری اتومبیل، فناوری اطلاعات نرم افزار، تبرید و تهویه، فناوری طراحی گرافیک، کابینت سازچوبی، کنترل صنعتی، فرز cnc، تراش cnc، طراحی مهندسی مکانیک، فناوری اطلاعات سخت افزار و شبکه، لوله کشی، اتصالات چوبی، الکترونیک، صافکاری خودرو، نقاشی خودرو، طراحی فضای سبز تیمی، گل آرایی، روباتیک تیمی، آجر چینی، کاشی کاری دیوار وکف و جوشکاری، آشپزی، قنادی(شیرینی پزی)، کار با صفحات فلزی، فناوری مد(خیاطی) آکواترونیک (تیمی 2 نفره) است.

وی اظهار داشت: متولدین 11 دی 73 به بعد می توانند با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستانها نسبت به ثبت نام در شانزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت اقدام کنند.

زارعی اضافه کرد: متولدین 11 دی 70 به بعد نیز می توانند در رشته های ساخت و تولید تیمی سه نفره، مکاترونیک تیمی دونفره وآکواترونیک(مدیریت آب و فاضلاب) برای شرکت در این المپیاد به مراکز فنی و حرفه ای مراجعه کنند.

وی یادآورشد: مدال آوران این المپیاد ضمن برخورداری از جوایز نقدی، نخبه محسوب شده و از مزایای بنیاد ملی نخبگان و مزایای تسهیلات نظام وظیفه نیز برخوردار می شوند.
زارعی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به آدرس www.hamedantvto.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

با سلام سایت وزین شما با افتخار در قسمت پیوندهای سایت عصر ایذه (سایت های استان خوزستان) لینک شد. خواهشمندیم با توجه به عرف رسانه شما نیز سایت عصر ایذه را در قسمت پیوندهای آن سایت معظم لینک بفرمائید. قبلا از همکاری و زحمات شما سپاسگذاریم آدرس لینک های ما: http://www.asreizeh.com/?p=32 روابط عمومی عصر ایذه www.AsreIZEH.com

دیدگاه شما