وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 10 فروردين 1394 ساعت 12:49   |   کد مطلب: 13698
جانشین فرمانده پلیس راه استان همدان گفت: یکدستگاه خودروی سواری پژو که با سرعت 200 کیلومتر در ساعت در محور آزاد راه همدان - ساوه در حال تردد بود توسط پلیس متوقف شد.

به گزارش نافع، سرهنگ علی فکری روز دوشنبه در گفت و گو با ما افزود: طبق بررسی ها و استعلامات صورت گرفته راننده این خودرو فاقد گواهینامه رانندگی بود که به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی اضافه کرد: برخی از رانندگان با رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی بویژه تردد با سرعت غیر مجاز علاوه بر جان خود جان دیگر کاربران از جاده را به مخاطره می اندازند.

وی تاکید کرد: ماموران پلیس راه با رانندگانی که اقدام به سلب ایمنی و آرامش می کنند برخورد کرده و علاوه بر اعمال قانون از ادامه مسیر آنها جلوگیری کرده و خودرو آنان را راهی پارکینگ می کند.

جانشین پلیس راه استان همدان گفت: حدود 70 درصد سوانح همدان در نوروز امسال واژگونی بوده که یکی از مهترین عوامل بروز چنین سوانح ناگواری تردد با سرعت غیر مطمئنه بوده است.

سرهنگ فکری بیان کرد: بیش از 60 درصد سوانح رانندگی معابر برون شهری این استان مربوط با مسافران بوده است که امید می رود با رعایت کامل قوانین راهور از سوی رانندگان این آمار را کاهش داد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما