وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 6 ارديبهشت 1394 ساعت 11:36   |   کد مطلب: 14126
ازبرخی مشکلات بین شوراها و شهرداری ها نمی توان چشم پوشی کرد
معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت: همواره برخی مشکلات بین شوراها و شهرداری ها به وجود می‎آید که نمی توان از آن چشم پوشی کرد ولی این مشکلات نباید باعث ایجاد حاشیه در مدیریت شهری شود.

به گزارش نافع، محمود رضا عراقی شامگاه شنبه در نشست روسای شوراهای اسلامی شهرستان، شهر و بخش های استان همدان افزود: تدبیر و خرد جمعی باید در شوراها نهادینه شود تا از تصمیم گیری های آنی در شوراها جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه خرد جمعی سبب پیشرفت و توسعه می شود ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران رای مردم در صحنه های مختلف سرنوشت ساز بوده و بدون آن نمی‎توان کشوری قدرتمند داشت.

عراقی گفت: همواره برخی مشکلات بین شوراها و شهرداری ها به وجود می‎آید که نمی توان از آن چشم پوشی کرد ولی این مشکلات نباید باعث ایجاد حاشیه در مدیریت شهری شود.

وی اظهار کرد: مشکلات موجود بین شهرداری ها و شوراها طبیعی است اما تا زمانی که شوراها نسبت به ارتقا سطح اقدام نکرده و در راستای تکامل شهرداری و شوراها گامی برندارند نمی توان انتظار داشت که مشکلات بین شهرداری و شورا به طور کامل رفع شود.

رئیس شورای اسلامی استان همدان نیز در این نشست گفت: نبود منابع اعتباری برای شوراهای مهمترین مشکل است.

مجید درویشی با اشاره به اینکه در استان همدان 9 شهرستان وجود دارد که شوراهای شهر آنها 55 نفر عضو دارند افزود: همچنین همدان دارای 29 شهر است که شوراهای این شهرها نیز دارای 170 عضو است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما