وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت 12:28   |   کد مطلب: 42985
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ورود خودروی شخصی به مرکز شهر همدان از امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ممنوع شد و خودروهای متخلف جریمه می شوند.

به گزارش نافع، سرهنگ «فرخ جمالی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگا ما بیان کرد: خودروهای شخصی اجازه ورود به چهار خیابان اصلی منتهی به میدان اصلی شهر شامل خیابان های باباطاهر، شهدا، عباس آباد و تختی را ندارند.

وی اضافه کرد: محدودیت تردد به این چهار خیابان واقع در رینگ نخست شهر همدان از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۲۰ شب اعمال می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: خیابان های باباطاهر، شهدا، عباس آباد و تختی به دوربین ثبت تخلف مجهز بوده و در صورت ورود خودروهای شخصی در ساعات محدودیت تردد، خودروی متخلف ۱۰۶ هزار تومان جریمه می شود.

سرهنگ جمالی افزود: تصویر ورود خودروهای شخصی به محدوده ترافیکی ثبت شده و جریمه آنها هر چند با تاخیر برای آنها از طریق پیامک ارسال می شود.

وی گفت: با همکاری شهرداری مسیرهای فرعی منتهی به این چهار خیابان مسدود می شوند تا رانندگان متخلف از مسیرهای فرعی به خیابان های یاد شده تردد نکنند.

وی افزود: با توجه به تردد تاکسی و اتوبوس در رینگ اول و اصلی شهر همدان، ورود خودروهای شخصی سبب بروز گره های ترافیکی شده بود همچنین با نزدیک شدن به ایام نوروز و خریدهای نوروزی میزان حجم ترافیک در این خیابان ها افزایش می یابد بنابراین برای پیشگیری از ترافیک، محدودیت تردد از امروز اعمال شد.

به گزارش ایرنا، ۱۶۸ هزار و ۹۹۸ دستگاه موتورسیکلت به همراه ۳۵۱ هزار دستگاه خودرو شامل ۲۵۶ هزار و ۲۴۵ سواری، ۴۰ هزار و ۶۰۷ دستگاه وانت، ۲۲ هزار و ۴۶۲ دستگاه کامیون و کامیونت، سه هزار و ۹۴۲ دستگاه تاکسی، یک هزار و ۲۹۷ دستگاه مینی بوس و ۲۹۴ دستگاه اتوبوس در معابر درون شهری استان همدان تردد دارند.

پل بهشت مسدود شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تقاطع غیرهمسطح بهشت به منظور اجرای علت فنی و بهسازی از امروز دوشنبه تا پایان تعمیرات فنی و مهندسی مسدود شده است.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: بنابراین افرادی که قصد تردد از میدان امام حسن(ع) به سمت بلوار مطهری دارند باید از طول بلوار بهشت برای گردش استفاده کنند.

وی اضافه کرد: رانندگانی که قصد تردد از میدان امام حسن(ع) به بلوار امام خمینی(ره) را دارند باید از میدان امام حسن برای گردش استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با تاکید بر اینکه مسیرهای گردشی در زیر پل بهشت مسدود شده است گفت: شهرداری تا ۱۵ روز آینده باید نسبت به تعمیر بازسازی و بازگشایی این مسیر اقدام کند.

سرهنگ ادامه داد: اجرای عملیات فنی برای بهسازی درزهای انبساطی تقاطع غیر همسطح بهشت با هدف پیشگیری از بروز آسیب در فصول مختلف صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما