وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 08:42   |   کد مطلب: 43159
امام جمعه همدان با بیان اینکه مشکلاتی که در مناطق محروم و کم برخوردار برای اهالی وجود دارد به علت همین نظام اداری موجود است، گفت: عرض کردم بعضی از مسئولان ببینند تنها دو ساعت می‌توانند در مناطق محروم کنند تا متوجه شوند مردم چگونه در آن جا زندگی می‌کنند.

به گزارش نافع،یکی از مهم‌ترین بسترها برای اصلاح و تحقق عدالت و مبارزه با تبعیض‌ها، مجلس شورای اسلامی است

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین بسترها برای اصلاح و تحقق عدالت و مبارزه با تبعیض‌ها، مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: کنار گذاشتن قوانین متورم و بازدارنده و اصلاح قوانینی که منجر به فساد در جامعه می‌شود، امروز یکی از اساسی‌ترین کارها در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و این وظیفه نمایندگان مجلس است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همدان با اشاره به اینکه نباید تنها دغدغه‌ رأی‌ آوردن داشت و حداقل با حضور در این عرصه فرصت اظهار نظر و تبیین را خواهیم داشت، تصریح کرد: صدا سیما نیز به صورت رسمی اعلام کرده که فرصتی به صورت مساوی را برای تبلیغ به نامزدها خواهد داد و لذا امیدواریم کسانی که واقعا نوشتن قانون خوب، فهم دقیقی از نقش قانون در تحقق عدالت و کسانی که قانون را می‌شناسند، وارد عرصه شوند.

وی همچنین خواستار پرداخت پول گندم به کشاورزان توسط دولت شد و تأکید کرد: کشاورزان در حدود یک ماه است که گندم را تحویل داده‌اند و منتظر هستند تا پول آن پرداخت شود و لذا امیدواریم دولت در این زمینه تسریع کند.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: البته کشاورزان نیز لازم است تا نسبت به پرداخت زکات توجه کنند و بدانند که زکات برکت مال ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: کشاورزان با صلاح‌دید خود می‌توانند بعد از اینکه هزینه‌ها را کم کردند، یک دهم سود حاصل را که خداوند عنایت کرده در منطقه‌ خود و یا در بین اطرافیان اگر فقیری حضور دارد و یا ساخت مسجدی استفاده کنند.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما