وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 9 شهريور 1402 ساعت 06:40   |   کد مطلب: 43225
مسئول روابط عمومی و رابط فرهنگی زائرسرای چهارده معصوم مریانج گفت: برنامه‌های فرهنگی در حاشیه کار وجود دارد، بحث معرفی شهر، پاسخ به سوالات شرعی، میز خدمت، میز راهنمایی و تشکیل سامانه جهت نظرات و پیشنهادات زوار را داریم.

به گزارش نافع، یوسف تیموری در مصاحبه با خبرنگار عصر همدان با اشاره به اینکه زائرسرا مدت ۵ یا ۶ سال است که فعالیت خود را شروع کرده، گفت: این زائرسرا یکی از بزرگترین موکب‌ها و زائرسراهای استان همدان محسوب می‌شود که در طی شبانه روز خدمات اسکان زائرین، پذیرایی صبحانه، پذیرایی ناهار و شام را بر عهده دارد.

 

 

مسئول روابط عمومی و رابط فرهنگی زائرسرای چهارده معصوم مریانج ادامه داد: بیش از ۱۰۰ نفر از خادمین این موکب از خواهران و برادران، بزرگسال و کودک در این زائرسرا خدمت می‌کنند که بتوانیم خدمات خوبی را به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه بدهیم.

تیموری گفت: از سعادت و افتخارات ما خادمین این زائرسرا همین بس که دو بار گرد و خاک زائرین اباعبداالله به سرو روی ما می‌نشیند، یک‌بار در مسیر رفت و یک‌بار در مسیر برگشت از کربلا معلی، این افتخار به حمدالله نصیب ما شده است که بتوانیم رهرو خوبی برای مسیرو هدفی که اربعین برای ما مشخص کرده باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بحث آشپزخانه و پخت غذا به صورت کاملاً بهداشتی با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان را داریم، افزود: حدود ۱۰۰۰ یا ۱۲۰۰ پرس غذا برای زوار تدارک داریم، ۵۰۰ پرس غذا هم برای پذیرایی ناهار و صبحانه تدارک دیده می‌شود.

 

 

مسئول روابط عمومی و رابط فرهنگی زائرسرای چهارده معصوم مریانج با تاکید بر اینکه طی این ۵ سال بیش از ۱۰۰۰ شماره تلفن در سامانه نظرات و پیشنهادات زوار ثبت شده است، افزود: از استان‌های مازندران، گیلان، خراسان رضوی شمالی، قزوین، سمنان، زائر داریم.

 

 

تیموری گفت: زائرسرا برنامه خدمت رسانی برای زوار را از ۱۵ روز قبل از اربعین شروع می‌کند و تا ۱۲ روز بعد از اربعین ادامه می‌دهد.

دیدگاه شما