وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 شهريور 1402 ساعت 11:23   |   کد مطلب: 43282
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند گفت: پست برق نهاوند ۳ در بخش خزل و پست ۴ در شهر نهاوند به زودی راه اندازی می‌شود تا مشکل ضعف ولتاژ منطقه برطرف شود.

به گزارش نافع، محمد سعید سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با راه اندازی پست نهاوند ۴ در منطقه خزل و پست نهاوند ۳ در شهر نهاوند که توسط برق منطقه ای باختر در آینده ای نزدیک تجهیز و آماده بهره برداری خواهد شد و مشکل ضعف ولتاژ خطوط فشار متوسط منطقه مرتفع خواهد شد.

وی افزود: پست های فوق توزیع و انتقال در هر شهرستان توسط برق‌های منطقه ای احداث می‌شود و پست‌های مذکور در شهرستان نهاوند نیز توسط برق منطقه‌ای باختر که زیر مجموعه وزارت نیرو است احداث گردیده که پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‌ای دارد.

علیرضا شهبازی نماینده نهاوند نیز در این جلسه گفت: پست برق ۶۳/۲۰ نهاوند ۳ و۴ برای تقویت برق شهرستان با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیگیری شده است.

وی همچنین از پیگیری برای تخصیص اعتبار برای شرکت توزیع برق نهاوند خبر داو و گفت: آغاز عملیات اجرایی بهسازی شبکه‌های فرسوده برق روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

شهبازی افزود: پیرو دعوت سال گذشته از کردی مدیر عامل توانیر و تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اصلاح و بهسازی شبکه فرسوده توزیع برق روستایی در مرحله اول ۱۰۰ میلیارد ریال به حساب اداره برق شهرستان واریز شد.

وی بیان کرد: این مبلغ جهت اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده روستایی، عملیات اجرایی تعویض تیرهای فرسوده و جابجایی تیرهای در معبر و تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار در شهرستان نهاوند تخصیص یافته است که در حال اجرا است.

نماینده نهاوند گفت: مسئولان برای ادامه اجرای این طرح باید همکاری و همت ویژه داشته باشند تا مشکلات این بخش هم رفع شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما