وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 12:43   |   کد مطلب: 43339
نماینده سابق مردم ملایر در مجلس:
دشمنان جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند
نماینده سابق مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های دنیای استکبار، شیوه‌های مختلف را به کار می‌گیرند و جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند.

به گزارش نافع، احمد آریایی نژاد در گفتگو با خبرنگارما با تاکید بر اینکه ما باید امیدوار باشیم و از اخبارفریب آن‌ها متاثر نشویم و دنیا را هم آگاه کنیم افزود: جرثومه فساد نفس‌های آخرش را می‌کشد.

وی با بیان اینکه اهل تقوا طمع‌کار نیستند و از این رذیله اخلاقی دور هستند، بیان کرد: امیرالمؤمنین علیه‌السلام در حکمت ۲۱۷ از حکم نهج‌البلاغه فرمودند: «الطَّامِعُ فِی وِثَاقِ الذُّلِّ» حریص و آزمند درگیر ذلّت و خواری است.

نماینده سابق مردم ملایر در مجلس افزود: افراد طمع‌کار منافع حتمی خودشان را به خاطر طمع از دست می‌دهند چون به امید اینکه منفعت بیشتری که گمان دارند را گیر بیاورد از منفعت قطعی محروم می‌شوند.

آریایی نژاد با اشاره بر طول عمر رژیم جنایت کار صهیونیستی که۷۰ الی ۷۵ سال است یادآور شد: بارها دنیا شاهد جنایت این صهیونیست‌ها بوده است.

وی افزود: ابزار رسانه‌ای هم دست آن‌ها است و دنیای استکبار همیشه سعی کرده عملکرد غلط خودش را صحیح جلوه بدهد.

نماینده سابق مردم ملایر در مجلس با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: کشوری که شش روز، شش کشور عربی را شکست می دهد حالا به جایی رسیده است که در مقابل هجوم رزمندگان مقاومت ضعیف و مستاصل می شود.

وی با بیان اینکه با کشتن زن و کودک افکار عمومی، آنها را محاکمه می کند افزود: در کشورهای دیگر مانند پاریس درحمایت از فلسطین راهپیمایی می شود، اینها نکته‌هایی را به ما گوشزد می‌کند، «إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا» باطل نابود شدنی است.

نماینده سابق مردم ملایر در مجلس به آن هایی که امیدی به دنیای استکبار دارند گفت: وعده خداوند حق است « إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم »اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما