وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 آبان 1402 ساعت 13:29   |   کد مطلب: 43372
مدیریت دفتر کانون های خدمت رضوی استان همدان خبر داد
احداث یادمان کودکان شهید غزه به عنوان نمادی از شهدای بی‌گناه
مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان گفت: به زودی یادمان کودکان شهید غزه را به عنوان یادگاری از شهدای بی‌گناه و نمادی از وحشیانه‌ترین رژیم جهان، احداث کرده و رفتار وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی را در معرض دید جهانیان خواهیم گذاشت.

به گزارش نافع،  روابط عمومی مدیریت دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان، محمد حیدری دلگرم اظهار کرد: بی‌شک؛ خون کودکان شهید و مظلوم غزه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران، جزم‌تر خواهد کرد.
وی با اشاره به آیه ۳۹ سوره حج قرآن کریم افزود: در این آیه اشاره شده به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده، اجازه جهاد داده شده است؛ چراکه مورد ستم قرار گرفته‌اند و خدا بر یاری آنها توانا است.
مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان با بیان اینکه سال‌های طولانی تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی و تداوم جنایات ننگین علیه ملت مظلوم فلسطین آثار زیانبار فراوانی داشته است، افزود: حاصل این جنایات آوارگی و کشتار و ستم به فلسطینی‌های مظلوم بوده است.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایت دهشناک، وحشیانه، ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سَبُعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل ندارد.
حیدری دلگرم با اشاره به حملات بی‌سابقه پی در پی رژیم منحوس به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی و بیمارستانی و... در هفته‌های اخیر گفت: این حملات موجی از کشتار، نگرانی‌ها و آوارگی را در بین مردم بی پناه غزه ایجاد کرده است که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده است.
وی با اشاره به سخنی از پیامبر اسلام (ص) که فرمود «کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى‌زند: اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، کسى که این فریاد را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست»، ضمن اعلام هم‌دردی با ملت قهرمان فلسطین، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی پناه غزه را محکوم می‌کنیم.
مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان تاکید کرد: به زودی همچون راهیان نور، یادمان کودکان شهید غزه را به عنوان یادگاری از شهدای بی‌گناه و نمادی از وحشیانه‌ترین رژیم جهان، احداث کرده و یاد آنان را تا ابد گرامی خواهیم داشت و رفتار وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی را در معرض دید جهانیان خواهیم گذاشت.
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما