وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1402 ساعت 12:09   |   کد مطلب: 43396
دادستان همدان گفت: وجود نزدیک به 700 حکم اجرا نشده تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی در استان قابل قبول نیست و باید هرچه سریعتر جهاد کشاورزی برنامه زمان بندی تخریب را به این دادسرا اعلام کند.

به گزارش نافع، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلااب مرکز استان همدان، «حسن خانجانی موقر» در جلسه بررسی وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در حوزه اراضی باغی و کشاورزی، گفت: متأسفانه با وجود احکام صادره برای تخریب این گونه ساخت و سازها اراده ای جدی نه در مسوولان استانی جهادکشاورزی است ،نه در وزارت جهاد کشاورزی.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی برنامه خاصی برای ساخت و سازها های غیر مجاز ندارد، عنوان کرد: اگر برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی، جزو اولویت های این وزارتخانه بود به طور قطع لااقل تجهیزات لازم را در اختیار استان برای مبارزه با زمین خواری قرار می داد .

دادستان همدان از وجود نزدیک به ۷۰۰ حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: این رقم احکام اجرا نشده، به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید هرچه سریعتر جهاد کشاورزی استان برنامه زمان بندی تخریب را به این دادسرا اعلام کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما