وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 29 آبان 1402 ساعت 21:16   |   کد مطلب: 43410
فرمانده سپاه شهرستان فامنین:
اجرای ۸۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج
فرمانده سپاه فامنین با بیان اینکه در هفته بسیج امسال ۸۶ عنوان برنامه مختلف برگزار می‌شود، گفت: برای اجرای برنامه‌ها از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت محلات، اقشار بسیج و حوزه‌های مقاومت بسیج استفاده خواهد شد.

به گزارش نافع، هادی ربانی افزود: بسیج، چیزی جدای از مردم نیست؛ بسیج، همین انسانهای موجود در اقشار مختلف مردمند، در دانشگاه، مدرسه، مزرعه‌ و در بازارند، در دستگاه‌های گوناگون مسئول و غیرمسئولند، امّا بسیجی‌اند و یک نماینده از مجموعه‌ ملّت است.

ربانی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب نیز بسیج برای تحقق جامعه و دولت اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور نقش مهمی بر عهده دارد.

ربانی اظهار داشت: تنها راه مبارزه با اسکتبار، رواج تفکر و فرهنگ بسبج در بین مسئولین و آحاد مختلف مردم با هدف کمک به پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی و تحکیم پایه‌های جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیاست.

وی در ادامه به برنامه‌های شاخص این هفته اشاره کرد و افزود: برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، عطر افشانی گلزار مطهر شهدا با حضور خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح دو باب منزل مسکونی محرومان و توزیع ۱۰ سری جهیزیه برای نوعروسان، طرح آبرسانی، اعطای ۷۰مورد تسهیلات به تولیدگان و میقات صالحین ازجمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه فامنین ادامه داد: تجمع بزرگ حماسه اقتدار بسیج، روز جمعه ۳ آذر در مصلای نماز جمعه با سخنرانی سردار بهاریان و با حضور بسیجیان شهرستان برگزار خواهد شد.
از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری مسابقه عصر خدمت‌رسانی برای پایگاه‌ها و مساجد با مجری‌گری محله اسلامی و پیاده‌روی ویژه خواهران، نمایشگاه دستاوردهای بسیج، تجمع دختران حاج قاسم و همایش دختران آفتاب، ایستگاه بصیرت افزایی، جشنواره غذایی، انواع برنامه‌های فرهنگی هنری از جمله نقاشی، مسابقه کتابخوانی، تولید محتوا و … اشاره کرد.

ربانی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عکس، تجلیل و سرکشی از ۲۷ خانواده معظم شهدا با اهدا مدال سرو، دیدارنخبگان بسیجی با امام‌جمعه محترم شهرستان، یادواره شهدای فرهنگی و خانگی، تجلیل از رزمندگان و بسیجیان، اعزام گروه‌های درمانی به روستاها، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما