وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 29 آبان 1402 ساعت 21:19   |   کد مطلب: 43411
سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان گفت: طرح زوج و فرد از مهرماه در همدان به صورت نیمه مکانیزه در حال انجام است و پس از دریافت کد پلیس، این طرح به‌صورت تمام مکانیزه انجام می‌شود.

امیر بهرامی شرافت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی نافعبا بیان اینکه سامانه طرح زوج و فرد از اواخر شهریورماه نصب شده است گفت: سخت‌افزار شامل فونداسیون، دوربین، نرم افزارهای جانبی و مکمل نیز نصب و طرح زوج و فرد از مهرماه به صورت نیمه مکانیزه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تصاویر پلاک‌های افرادی که در طرح نیستند برداشته و به مرکز کنترل ترافیک ارسال می‌شود افزود: بعداز اعلام پلاک، نیروی راهور به صورت حضوری فرد متخلف را اعمال قانون می‌کند.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان ادامه داد: از چند روز گذشته تجهیزات مورد نیاز برای مکانیزه شدن کامل تهیه و نصب شده است‌ و هم‌اکنون منتظر اخذ کد پلیس هستیم.

بهرامی‌شرافت در پاسخ به اینکه شهروندان تا چه اندازه این طرح را جدی گرفتند تصریح کرد: به دلیل اینکه تا الان طرح زوج و فرد به صورت نیمه مکانیزه بوده و اعمال قانون به صورت دستی صورت می‌گرفت بعضاً شاهد عدم رعایت طرح توسط مردم بودیم اما رعایت مردم نسبت به قبل بهتر بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از طی شدن دوره آزمایشی و مکانیزه شدن کامل سیستم قطعا مردم ملزم به رعایت این قانون می‌شوند و اعمال قانون نیز به صورت سیستمی انجام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان در پایان از حضور یک تیم بررسی از تهران تا چند روز آینده در همدان خبر داد و گفت: این تیم جهت بررسی دوربین‌ها و سیستم مکانیزه به همدان می‌آیند و با تأیید این تیم کد پلیس را اخذ خواهیم کرد.

انتهای خبر/

دیدگاه شما