وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 16 تير 1393 ساعت 08:20   |   کد مطلب: 8180
ایجاد وحدت از برکات سفر مقام معظم رهبری به همدان  است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رهبری در هر استانی باعث دو دسته خیر و برکت در آن می شود که نخستین آن ایجاد همدلی و وحدت رویه در بین مردم و مسئولان و دیگری ایجاد رونق مادی و معنوی در آن استان است.

علی نعمت چهاردولی در گفت وگو با خبرنگار نافع درملایر، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان همدان در ۱۵ تیر سال ۸۳ اظهار کرد: بدون اقراق می توان گفت که حضور مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین و ولی فقیه در هر جایی موجب خیرات و برکات زیادی است.

وی با بیان اینکه با حضور ایشان در نقاط مختلف کشور باعث بالا رفتن جایگاه و موقعیت آن منطقه می شود، افزود: حضور رهبری در هر استانی باعث دو دسته خیر و برکت در آن استان می شود که نخستین آن ایجاد همدلی و وحدت رویه در بین مردم و مسئولان است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دومین برکت و خیر ایجاد رونق مادی و معنوی به استان مربوطه است و مسئولان به این امر به خوبی آگاه هستند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات سفر مقام معظم رهبری به صورت صددرصد اجرا می شود، ابراز کرد: در دولت گذشته و دولت کنونی تمامی مصوبات سفرهای رهبری باید به صورت تخصیص صدردرصدی داشته و باید اجرایی شود.

چهاردولی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به استان همدان در چند زمینه در سفر خود نگاه ویژه ای داشتند که یکی از آنها حضور مردان بزرگ و علمای ویژه این استان است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری به جایگاه استان همدان و نقش آن در دفاع مقدس نیز اشاره داشتند که همه این تعاریف باعث افزایش موقعیت استان همدان می شود.

دیدگاه شما