وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 22 تير 1393 ساعت 17:07   |   کد مطلب: 8281
بازیکن برزیلی امضای مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان را جعل کرد!
مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان به خاطر جعل امضایش از سوی ˈکری دنس کلواتر کوتوˈ بازیکن اهل کشور برزیل به دستگاه قضایی شکایت کرد.

به گزارش نافع ، سید کاظم اولیایی،  معتقد است که دست های پشت پرده در داخل کشور با شیوه ای مبتدی در راس این ماجرا قرار دارند که موجب شدند این بازیکن در عملی ناشیانه اقدام به شکایت کند.

وی اضافه کرد: در دوران مدیرعاملی باشگاه پاس هرگز با چنین بازیکنی مواجه نشده ام و اصلا پرونده ای پیرامون سوابق این بازیکن برزیلی وجود ندارد.

اولیایی کرد: به نظرم یک باند سودجو در این ماجرا و برخی اتفاقات روی داده در باشگاه پاس همدان دست دارند که با شکایت رسمی به دستگاه قضایی خواستار شناسایی عوامل این پرونده شده ام.

مدیرعامل سابق پاس همدان خاطرنشان کرد: همچنین برای این پرونده وکیل باتجربه در اختیار خواهم گرفت تا به جدیت عوامل سودجو شناسایی و برای جامعه فوتبال کشور افشا شوند تا دیگر شاهد تکرار این چنین ماجراهایی نباشیم.

وی یادآور شد: روز گذشته نیز نشستی با کفاشیان رییس فدراسیون، نبی دبیرکل فدراسیون و سایر کمیته ها از جمله اخلاقی و بین المللی پیرامون این پرونده جعل امضا برگزار کردیم و قرار شد از طریق مجاری قانونی موضوع در فدراسیون جهانی فوتبال فیفا نیز پیگیری شود.

اولیایی تاکید کرد: باید مشخص شود که این بازیکن چگونه به فکر این اقدام ناشیانه زده و چه کسانی در ایران وی را تحریک به شکایت کرده اند.

وی افزود: تا روشن شدن این ماجرا و عوامل سودجو پرونده را پیگیری خواهم کرد و فدراسیون نیز همکاری لازم را انجام می دهد.

ˈکری دنس کلواتر کوتوˈ بازیکن اهل کشور برزیل در سالی که پاس به همدان انتقال یافت در تست فنی ˈوینکو بگوویچˈ سرمربی وقت پاس شرکت کرد و حالا باشگاه پاس موظف شده برای سه روز حضورش در همدان، 270 میلیون تومان طبق حکم فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) پرداخت کند.

به ادعای ˈبهرام یدیˈ مدیرعامل باشگاه پاس همدان؛ این بازیکن در حرکتی حرفه ای با طراحی سربرگ باشگاه پاس با آرم جعلی و امضایی متفاوت با امضای ˈکاظم اولیاییˈ، نوعی قرارداد خودساخته را بابت شکایت به فیفا ارایه داد و کمیته انضباطی فیفا هم بدون اطلاع از موضوع اقدام به تشکیل پرونده و پیگیری شکایت کرده است.

تیم پاس همدان در حال حاضر در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور شرکت دارد. 
منبع:ایرنا

دیدگاه شما