وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت 09:36   |   کد مطلب: 8568
پیام تشکر فرمانده کل سپاه پاسداران از رزمندگان همدان پس از عملیات مرصاد
با شروع عملیات مرصاد در 5 مرداد 1367 گردان و لشکرهای زیادی به طرف غرب کشور شتافته و با منافقان نبردی سنگین داشتند، اما لشکر انصارالحسین(ع) همدان تنها نیروی دفاعی حاضر در منطقه بود که توانست با جانفشانی و تقدیم شهدای بسیار، مانع رسیدن منافقان به کرمانشاه و معطل ساختن آن‌ها تا رسیدن سایر لشکرها شود.

به گزارش نافع، این مقاومت تا اندازه‌ای در سرنوشت جنگ و بلکه نظام جمهوری اسلامی مؤثر بود که امیر سپهبد صیادشیرازی وقتی به منطقه رسید با تعجب خطاب به رزمندگان لشکر انصار گفت: "این خاکریز را ملائکه زده‌اند".

محسن رضایی، فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پس از عمیات با ارسال پیامی از مردم همدان قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:" امت شهید پرور استان همدان

اینجانب که از نزدیک، شاهد دلاوری‌های فرزندان مخلص و شجاع شما بوده‌ام نمی‌دانم با چه زبانی از ایثارگری‌های فرزندان شما بایستی تشکر و قدردانی کرد و به چه قلمی این رزم بی سابقه آنها را توصیف کرد.

برادران رزمنده لشکر پیروز 32 انصار الحسین همانند قهرمانان عاشورا با چنان قدرتی در مقابل نیروهای بعثی و منافق می جنگیدند و دشمن را تار و مار می کردند که گویا، قدرتی الهی بدست مردانی پاک بر سر جنایتکاران باریدن گرفته است. شکست توطئه جدید در باختران به دست رزمندگان اسلام، توطئه های دیگری از جمله حمله دشمن به خوزستان و همچنین توطئه های دیگری را در بعضی از مناطق کردستان خنثی کرد.

اینجانب از طرف خود و همه فرماندهان اسلام ضمن تشکر از امت شهید پرور همراه همه خانواده های محترم این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال طلب صبر و استقامت را برای آنان دارم".

برادر شما، محسن رضایی

انتهای پیام/

دیدگاه شما