وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 16:12   |   کد مطلب: 8586
امام جمعه تویسرکان گفت: به برکت روز قدس، روز همبستگی جهان اسلام، حمایت از مظلوم در جهان هنوز پا برجاست و حضور و حمایت های ملت های مسلمان در راهپیمایی روز قدس صهیونیست های جنایتکار را زمین گیر کرده است.

به گزارش خبرنگارنافع درتویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان، که فرمودند"جنایات غزه واقعیت ذاتی رژیم گرگ صفت صهیونیستی است"، اظهار کرد: خاخام های یهودی تحت تأثیر آموزه های ضد دین و ضد بشریت تلمود ـ کتاب احکام یهودی ها ـ می خواهند نه تنها فلسطین بلکه بر جهان مسلط شوند.
وی تصریح کرد: رژیم اشغالگر و خون آشام صهیونیستی تحت تأثیر آموزهای ضد انسانی تلمود سایر انسان ها به جزء یهود را نجس دانسته و وحشیانه دست به قتل وعام مردم می زنند.
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه هدف غاصبان سرزمین فلسطین تسلط بر کل جهان است و آنان تنها یهود را عزیز و بزرگ می دانند، افزود: این جلادان گرگ صفت اگر می توانستند با اعمال وحشیانه خود تمامی مردم جهان را به خاک و خون می کشیدند.
حجت الاسلام موحدی ابراز کرد: اگر طرحی ریزی مدبرانه امام خمینی(ره) در تعیین و نامگذاری روز قدس نبود، امروز جهانیان بیش از این شاهد قتل و کشتار این حیوان صفتان خون آشام بود.
وی تصریح کرد: به برکت روز قدس، روز همبستگی جهان اسلام، حمایت از مظلوم در جهان هنوز پا برجاست و حضور و حمایت های ملت های مسلمان در راهپیمایی روز قدس صهیونیست های جنایتکار را زمین گیر کرده است.

امام جمعه تویسرکان با تشکر از حضور پرشور و شعور مردم تویسرکان همگام با سایر مردم ایران اسلامی ، عنوان کرد: خروش شما تویسرکانی ها همگام با ملت های آزادی خواه، مردم فلسطین را بیش از پیش به مقاومت امیدوار کرده است.

حجت الاسلام موحدی همچنین با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به ویژه در روزهای اخیر در نوار غزه، افزود: اگر کسی این جنایات و قتل و عام زنان و کودکان بی پناه و مظلوم را ببیند و سکوت کند یک مرده متحرک است.

وی تأکید کرد: همان گونه که شب های قدر احیا کننده روح و وجود انسان است روز قدس به فرموده بنیان گذار انقلاب اسلامی احیا کننده حیات اسلام است و باید این روز تا نابودی کامل رژیم سفاک اسرائیل در حمایت از مظلومیت فلسطینیان، مقتدارانه گرامی نگه داشته شود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت حضور در نماز جمعه از دیدگاه قرآن و احادیث اشاره کرد و افزود: در روایت است که ثواب حضور در یک نماز جمعه با 10 نماز عید قربان برابر دارد.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: نماز جمعه یکی از شعائر بزرگ اسلامی است که به جامعه مسلمین وحدت، انسجام، اقتدار و عزت می بخشد.

وی در ادامه درباره اظهارنامه های مالیاتی خطاب به مسئولان ذی ربط ابراز کرد: اگر قرار است این اظهارنامه ها راهکاری برای دریافت مالیات باشد بهتر است طبق آن عمل کنند و اگر پر کردن این گونه اظهارنامه ها راهکار درستی نیست برنامه ای دیگری برای دریافت مالیات اتخاذ کنند.

امام جمعه تویسرکان افزود: مردم ایران اسلامی مردم شریفی هستند و همانگونه که برای اقتدار نظام از جان خود گذشتند بی تردید می توانند از بخشی از اموال خود به عنوان مالیات نیز بگذرند و بهتر است مسئولان ح ذی صلاح برای دریافت مالیات برنامه های مناسبی ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما