وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 00:09   |   کد مطلب: 8729
مبارزه با ماهواره با زور و خشونت امکان پذیر نیست
امام جمعه موقت ملایر گفت: مبارزه با ماهواره به عنوان منبع فساد با زور و خشونت امکان پذیر نیست و نتیجه ای را به دنبال ندارد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان با اشاره به حضور گسترده مردم ملایر در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور به خصوص استان همدان و شهرستان ملایر بسیار پررونق و باشکوه برگزار شد.

وی به آگاه سازی خانواده‎ها نسبت به آسیب‎های ماهواره اشاره کرد و افزود: مبارزه با ماهواره به عنوان منبع فساد با زور و خشونت امکان پذیر نیست و نتیجه ای را به دنبال ندارد.

امام جمعه موقت ملایر تصریح کرد: باید از طریق اقدامات فرهنگی کاری کنیم ا مردم خودشان متوجه آسیب‎های ماهواره شوند.

وی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان از خطبه‎های نماز جمعه، تجمعات گسترده مردم در مراسم شب‎های قدر استفاده و آسیب‏‎های ماهواره برای مخاطبان بیان شد.

فاضلیان با بیان اینکه طبق تحقیقات به عمل آمده ۷۱ درصد از مردم جامعه از ماهواره استفاده می کنند، ابراز کرد: در همین جلسات با بیان معضلات و آسیب‎های ماهواره تعدادی از مردم ماهواره‎های خود را تحویل دادند و از ادامه استفاده از آن منصرف شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: باید از تجمعات در جهت اشاعه فرهنگ ناب اسلام حداکثر استفاده را داشته باشیم.

احمد آریایی نژاد با بیان اینکه دنیای استکبار در پناه سرگرمی مردم به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود است، افزود: اما با هوشیاری ملت مسلمان ایران و سایر مردم جهان با مشاهده گستردگی جنایات رژیم صهیونیستی با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از رفتارهای ددمنشانه اسرائیل غاصب اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان باید کارگروه‎های تخصصی برای بررسی مشکلات و معضلات فرهنگی جامعه برگزار کند، ابراز کرد: در زمینه مقابله با ماهواره باید کارگاه‎های آموزشی برای اقشار مختلف جامعه با حضور افراد توانمند و با دغدغه برگزار شود.

فرمانده سپاه ملایر نیز اظهار کرد: سپاه ناحیه ملایر در شهرستان ۵۰ هزار نفر را در زمینه آسیب‎های ماهواره توجیه کرده است.

سرهنگ مصطفی رستمی با بیان اینکه ۴۰ نفر از مربیان در این زمینه فعالیت دارند، افزود: در برنامه‎های مختلف از جمله نشست‎های منتظران موعود، حلقه‌های صالحین، برنامه‎های شب‎های قدر و نشست‎های روشنگری به اقشار مختلف در زیمنه آسیب‎های ماهواره آموزش داده شده است.

وی توزیع ۱۵۰ جلد کتاب بشقاب‎های خالی با موضوع ماهواره بین روحانیت و مربیان را یکی دیگر از اقدامات سپاه ملایر عنوان کرد و گفت: توزیع ۵۰۰ حلقه DVD دجالواره در نقاط هدف شهرستان، برگزاری بیش از ۲۰۰ نشست روشنگری در این زمینه نیز ز دیگر برنامه‎های سپاه ملایر در زمینه مقابله با ماهواره است.

رستمی از تحویل ۱۰۰ دستگاه آنتن ماهواره به صورت داوطلبانه توسط مردم خبر داد و بیان کرد: آگاه سازی مردم در زمینه آسیب‎های ماهواره باید به صورت مستمر باشد و با شروع مدارس انجمن اولیا و مربیان یکی از بهترین ظرفیت‎های موجود در جامعه می باشد تا با هماهنگی آموزش و پرورش، کارگاه‎های آموزش خانواده در مدارس در این زمینه به صورت مستمر برگزار شود.

دیدگاه شما