وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 9 شهريور 1393 ساعت 08:09   |   کد مطلب: 9237
سارق حرفه ای در یازدهمین سرقت خود ناکام ماند
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از دستگیری یک نفر سارق حرفه ای و کشف 11 فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

به گزارش نافع، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ به گذر در تشریح این خبر گفت: در پی خبری مبنی بر سرقت از حجره هاي مدارس حوزه علمیه  در همدان و سرقت اموالي از قبيل لب تاب، تبلت و گوشي همراه، رسیدگی به این  موضوع  در دستور كار  پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با همكاري مسئولين حوزه و با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي و همچنين كنترل ورود و خروج افراد مشكوك  به داخل مدرسه حوزه مشخص شد شخصي كه مدتي است ترك تحصيل نموده به هر دو مدرسه رفت و آمد و تردد مشكوك داشته لذا با استفاده  منابع اطلاعاتی نامبرده شناسایی و با هماهنگي مراجع قضائي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در بازجویی صورت گرفته ، متهم ابتدا منكر هر گونه سرقتي شد اما پس  از مواجه شدن با دلائل و مدارك بدست آمده و اثبات ورود و خروج وی از مکان های موصوف  چاره جز بيان واقعيت نداشت در نهايت لب به اعتراف گشود و به 11 فقره سرقت اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان در خاتمه اظهار داشت: در ادامه رسیدگی به این پرونده كليه محلهاي سرقت توسط شكات شناسايي و مورد تاييد قرار گرفتند و متهم به همراه نماينده حقوقي حوزه علميه به دادسرار اعزام شدند که متهم از آنطريق با قرار مناسب روانه زندان شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما