وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 10 آبان 1394 ساعت 08:42   |   کد مطلب: 16986
رئيس پليس آگاهي استان همدان از دستگيري باند سارقان اماکن خصوصي و کشف 20 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ رضا زارعي گفت: به دنبال وقوع سرقت هاي مکرر از باغ هاي يکي از مناطق همدان که سارق يا سارقان با روشي خاص اقدام به سرقت مي کردند، رسيدگي شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: اکيپ ويژه اي از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت اين پليس تحقيقات خود را آغاز کردند که در اين راستا فردي سابقه دار و معتاد شناسايي و پس از اخذ مجوز لازم نامبرده در يکي از باغات دستگير و به اداره آگاهي منتقل شد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازجويي هاي صورت گرفته، متهم ابتدا منکر هرگونه سرقتي شد و پس از مواجه شدن با دلايل و مدارک لب به اعتراف گشود و به 20 فقره سرقت خانه باغ در همدان با همدستي دو نفر ديگر و با استفاده از يک دستگاه خودرو نيسان معترف شد.

سرهنگ زارعي اظهار داشت: در ادامه بررسي هاي به عمل آمده مخفيگاه دو متهم ديگر شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير شدند که در بازرسي از مخفيگاه آنان يک دستگاه موتورسيکلت سرقتي به همراه تعداد قابل توجهي وسايل سرقتي به همراه تعدادي آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اينکه در اين عمليات يک دستگاه خودرو نيسان وانت که سارقان بوسيله آن اقدام به سرقت مي کردند نيز توقيف شد، خاطرنشان کرد: با حضور متهمان محل هاي سرقت بازسازي و مالباختگان شناسايي شدند و متهمان به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام و از آن طريق با قرار صادره روانه زندان شدند.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما