وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 13 آبان 1402 ساعت 14:02   |   کد مطلب: 43385
سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه روزگاری دشمن اسلحه به ما نمی‌داد گفت: امروز ما صاحب قدرت تسلیحاتی مدرن و پیشرفته هستیم و ایران اسلامی توانسته است استکبار را در زمین و زمان شکست دهد.

به گزارش نافع، سردار رضا طلایی‌نیک پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در همدان با بیان اینکه همدانی‌ها همواره پرچم مبارزه با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را محکم در دست گرفته‌اند گفت: همدان امروز هم نمادی از مبارزه با استکبار داخلی و جهانی است.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در مراسم ۱۳ آبان با پرچم‌های ضد استکباری مشتی محکم است بر دهان ظالمان و یاوه‌گویان افزود: ما ایرانی‌ها همواره به یاد مظلومان غزه و فلسطین هستیم و قطعا خداوند یاری‌رسان مظلومان و جبهه مقاومت است.

سخنگوی وزارت دفاع ادامه داد: جبهه حق با ایستادگی در برابر استکبار، سعادت دنیا و آخرت را به ارمغان می‌آورد و این رویارویی جبهه حق و باطل تا ابد ماندگار است.

سردار طلایی نیک با تاکید بر اینکه امروز نظام استکباری با رهبری آمریکا و برخی دولت‌های شیطان‌صفت اروپایی از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند گفت: این حمایت آن‌ها از رژیم غاصب صهیونیستی خیانت‌ به بشریت است.

وی با بیان اینکه از ابتدا شیطان بزرگ پشت رژیم مستبد طاغوت بوده است افزود: شاه نیز جز وابستگی اقتصادی، سیاسی هیچ آورده ‌ای برای کشور نداشت اما ملت ایران مقاومت را از سال ۳۲ آغاز کرد و خود و ایران اسلامی را بالاخره از وابستگی به شیطان بزرگ رها کرد.

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به ۱۳ آبان سال ۵۷ تصریح کرد: مردم مقابل رژیم استبدادی متکی به استکبار ایستادند و این ایستادگی تا به امروز ادامه دارد.

سردار طلایی نیک خاطرنشان کرد: سال ۵۷ دانشجویان پیرو خط امام(ره) با تسخیر لانه جاسوسی عملیات ضد استکباری بزرگی را آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور ده‌ها هزار مستشار خارجی در دوران پهلوی در کشور گفت: این موضوع وابستگی کشور به غرب را کامل کرده بود اما جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) این وابستگی را قبول نکرد.

سخنگوی وزارت دفاع با تاکید براینکه دشمنان بعد از انقلاب صدها توطئه علیه کشور رقم زدند عنوان کرد: دشمنان در همه عملیات‌ها شکست خورد و این ناشی از عمق اعتقاد مردم به ولایت و ایستادگی در برابر ظلم است.

سردار طلایی‌نیک ادامه داد: تحریک صدام برای حمله به کشورمان یکی از توطئه‌های دشمن بود که البته در این جنگ نیز شکست خوردند و حضرت امام(ره) نیز فرمودند در دفاع از کشور و دین اقتدای ما به دانش‌آموزانی چون شهید فهمیده بود.

وی با بیان اینکه ملت مقاوم ایران همواره به عنوان الگو، گفتمان مقاومت را به جهانیان نشان دادند افزود: این نظام و انقلاب از دست‌رفتنی نیست و دشمنان نیز به خوبی به این موضوع واقف هستند.

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد مشکل و فتنه‌انگیزی در ایران اسلامی است گفت: دشمن می‌داند ایران صاحب گفتمان مبارزه با استکبار جهانی است و ملت نیز در مبارزه با استکبار اوج گرفته است.

سردار طلایی‌نیک ادامه داد: اسلام ناب محمدی، هویت انقلابی و اسلامی، تبعیت از ولایت و رهبری، اتکا به قدرت مردمی، جهاد معنوی و مادی باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

وی با تاکید بر اینکه روزگاری دشمن اسلحه به ما نمی‌داد تصریح کرد: امروز ما صاحب قدرت تسلیحات مدرن و پیشرفته هستیم و در اوج تحریم‌ها خودکفا شدیم.

سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه امروز ایران، استکبار را در زمین و زمان استکبار شکست داده است گفت: امروز انتفاضه و مقاومت بزرگی شکل گرفته و ملت فلسطین با تجهیزات نظامی، موشک و پهپادهایی که خودشان ساختند در برابر دشمن ظالم ایستاده‌اند.

سردار طلایی‌نیک با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در مقابل شرارت‌های اسراییل غاصب عنوان کرد: قله آزادی قدس نزدیک است و این همان قله‌ای است که رهبری در گام دوم انقلاب وعده دادند.

وی‌ با تاکید براینکه نتانیاهو گفته است تضمینی وجود ندارد صدسالگی اسراییل را ببینیم گفت: رییس موساد نیز گفته است که خودویرانگری بزرگترین دشمن ماست و همه این صحبت‌ها نشان از فروپاشی زودهنگام رژیم صهیونسیتی دارد.

سخنگوی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: آمارهای قبل از عملیات طوفان‌الاقصی نشان می‌دهد که سالانه صدهزار یهودی را وارد سرزمین اشغالی می‌کردند که به ۱۴ هزار نفر رسیده بود و این موضوع امروز برعکس شده است.

سردار طلایی‌نیک با اشاره به اینکه آمار ورود یهودی‌ها به سرزمین فلسطین برعکس شده است افزود: پس از عملیات طوفان‌الاقصی شاهد فرار یهودی ها و صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی هستیم.

وی بابیان اینکه تنفس مصنوعی که کشورهایی همچون آمریکا به رژیم صهیونیستی می‌‌دهند راه نجات این رژیم نیست اظهار کرد: فروپاشی این رژیم توخالی نزدیک است و عواقب کودک‌کشی گریبان آنها را می‌گیرد.

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به شهادت بیش از ۴ هزار کودک و ۲ هزار زن توسط رژیم صهونیستی در یک ماه گفت: امروز وجدان بشریت در سراسر جهان در حال بیدار شدن است و فضای مجازی تبدیل به فضایی شده که واقعیت‌ها در آن معلوم است.

سردار طلایی‌نیک عنوان کرد: خوشبختانه امروز قطع رابطه کشورها با رژیم صهیونیستی و عدم تامین امکانات نظامی و غیرنظامی آنها تبدیل به خواسته‌ای جهانی شده است.

وی در پایان با بیان اینکه کارنامه سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی در زمینه عدم حمایت از رژیم صهیونیستی نشان از مردودی آنها دارد افزود: آمریکا ۴۰ بار قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی را وتو کرده اما قطعا این وتو عامل نابودی اسراییل خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما