وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 26 دى 1393 ساعت 15:21   |   کد مطلب: 12187
مردم دارالمومنین همدان انتشار کاریکاتور اهانت آمیز به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند
در پی اهانت دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) مردم دارالمومنین همدان پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی اعتراض‌آمیز خود حرکت شرم آور و دین ستیز نشریه معلوم الحال فرانسوی در بازنشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت را محکوم کردند.

به گزارش نافع، در پی اهانت نفرت انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) و دست‌های مرموز و شیطانی تمامی عوامل صهیونیستی که با اقدامی جنون آمیز و نفرت انگیز  خشم ضد دینی خود را با انتشار و بازنشر این کاریکاتور موهن نشان دادند،  مردم ولایتمدار همدان با راهپیمایی و اعتراض نسبت به این عمل خبیث مجموعه صهیونیست بعد از اقامه نماز جمعه نفرت خود را از پشت صحنه این حرکت از پیش طراحی شده سیاست‌های خصمانه صهیونیسم، آمریکا، فرانسه و دیگر سران استکبار جهانی اعلام و بازنشر کاریکاتور اهانت آمیز به ساحت قدسی پیامبر اکرم (ص) را  محکوم کردند.

همه اقشار مردم همدان در این راهپیمایی به صهیونیست‌های خبیث که نسبت به اسلام و قرآن کینه ورزی می‌کنند اعلام کردند؛ انتشار این کاریکاتور نشانه حرکت مذبوحانه آنان در برابر بیداری اسلامی است و حکایت ترس دشمنان از پیشروی اسلام و موج گرایش مردم به دین مبین اسلام در سراسر گیتی دارد.

بر اساس گزارش خبرنگار ما، خشم، انزجار و نفرت در رفتار، گفتار، چشم‌ و  فریاد‌های راهپیمایی کنندگان نسبت به انتشار این کاریکاتور موهن توسط عوامل صهیونیست خبیث در نشریه  «شارلی ابدو» فرانسه در بین مردم موج می‌زد، صدای بلند هر الله اکبر و محمد رسول‌الله به طراحان دیوانه و از خدا بی‌خبر اعلام تنفر مسلمانان جهان را طنین‌انداز کرده بود.

 

تظاهر کنندگان با مشت‌های گره کرده فریاد لاالله الا الله محمد  رسول الله، الله اکبر، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، توهین به ساحت رسول خدا، توطئه صهیونیسم و آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه و... سر دادند و این جنایت بزرگ را محکوم کردند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه  اعتراض‌آمیز هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)  قرائت شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما