وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 26 دى 1393 ساعت 15:32   |   کد مطلب: 12188
اقدام موهن هفته نامه شارلی ابدو با حمایت دولت های غربی و صهیونیستی است
امام جمعه کبودراهنگ: اقدام موهن هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو با حمایت مستقیم دولت های مستکبر غربی و صهیونیستی و در جهت اسلام هراسی است.

به گزارش نافع به نقل از خبرنگار کورنگ، حجت الاسلام والمسلمین "یوسف روحانی" در خطبه های نماز جمعه این هفته کبودراهنگ اقدام هفته نامه موهن شارلی ابدو را در راستای تکمیل اقدام گروه تکفیری داعش دانست و گفت: این سیاست ها ساخته و پرداخته دولت آمریکا و برخی دولت های اروپایی و رژیم صهیونیستی است.
وی ماهیت همه حرکت های تروریستی در جهان را، صهیونیستی عنوان کرد و گفت: برچه اساسی دولت فرانسه توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و پیامبران خداوند را آزادی بیان می نامد؟
خطیب جمعه کبودراهنگ گروه های تکفیری و تروریستی در کشورهای اسلامی را ساخته و پرداخته دولت های استکباری غربی عنوان کرد و گفت: همه علما و بزرگان شیعه و سنی باید ضمن حفظ وحدت اسلامی خود در برابر توطئه های دشمنان اسلام بیدار باشند.
وی با اشاره به راه اندازی راهپیمایی ضد تروریستی در فرانسه گفت: بر چه اساسی نتانیاهوی جلاد، کودک کش و رئیس تروریست‌های جهان به صف راهپیمایان به اصطلاح ضد تروریسم پیوسته است؟
امام جمعه کبودراهنگ ضمن محکوم کردن اهانت نشریه هتاک شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: رسول گرامی اسلام اشرف مخلوقات، رحمت الهی و پیام آور صلح و دوستی است و کسانی که به دین و آیین آن حضرت اهانت کنند محکوم هستند.
انتهای پیام/ ب
 

دیدگاه شما