وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت 13:34   |   کد مطلب: 12326
موزه آموزش و پرورش ملایر راه اندازی می شود
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: من برای دولت و مجلس متأسفم که هنوز آموزش و پرورش را به عنوان اولویت زیربنایی نمی بینند.

به گزارش نافع، احمد آریائی نژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش ملایر، افزود: ما یا اعتبارات داریم یا نداریم! اگر نداریم باید برای همه نداشته باشیم در صورتی که اینطور نیست، به نظر ما آموزش و پرورش اولویت اول است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر نیز اظهار کرد: پازل چیده شده توسط دشمن را باید برهم زنیم و بهترین توفیق را در این زمینه آموزش و پرورش می تواند داشته باشد.

"محمدقاسم عبدلی" یادآورشد: یکی از سنگرهای مهم ما به جهت داشتن نیروهای علمی و ارزشی آموزش و پرورش است بنابراین می طلبد با حداکثر توان وارد این عرصه شود.

وی با بیان اینکه روستاهای ما در خط مقدم قرار دارند، تصریح کرد: باید با وحدت و همدلی، مشکلات و مسائلی را که آموزش و پرورش در روستاها دارد زودتر مرتفع شود.

موزه آموزش و پرورش ملایر راه اندازی می شود

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ملایر به ارائه عملکرد ماهانه آموزش و پرورش شهرستان پرداخت و گفت: با توجه به گستردگی آموزش و پرورش و مشکلات موجود دولت به تنهایی قادر نیست همه مسائل و مشکلات این بخش را حل کند و این امر مشارکت همه مردم را می طلبد.

"کاوه برخورداری" افزود: در مسکن مهر شهرستان با توجه به ساکن شدن جمعیت زیاد در سال گذشته برای سال تحصیلی آینده مشکل جدی داریم و اگر برای سالتحصیلی 94 حداقل 12 کلاس آموزشی آماده نشود دچار مشکل جدی خواهیم شد.

برخورداری افزود:‌ با توجه به رأی کمیسیون خاص وزارت آموزش و پرورش دبیرستان شریعتی ملایر به عنوان مدرسه ماندگار شناخته شده است که بنا داریم موزه آموزش و پرورش را نیز در این مکان راه کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما