وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 14:16   |   کد مطلب: 12528
نماینده ولی فقیه همدان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی توان جنگ جدید را ندارد، خاطرنشان کرد: این اتفاق نشان داد که اگر مسلمانان خوب و متحد و زیر چتر ولایت عمل کنند، موفق خواهند شد.

به گزارش نافع، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه باید قدر بانوان در جامعه دانسته شود، اظهار کرد: در دنیای دیروز و امروز زن در بسیاری از کشورها تنها به وسیله‌ای برای مردان هوس‌باز شیطان‌صفت تبدیل شده، در حالی که زن برای امور حیوانی آفریده نشده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین خیر و برکت جامعه از سوی زنان نشأت می‌گیرد، افزود: حدیثی دیگر بیان می‌کند که ارزش بانوان با ایمان و با تقوا از ارزش یک‌هزار مرد بی‌تقوا بیشتر است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه جنسیت مهم نیست، تصریح کرد: یک همسر صالح و خوب خیر دنیا و آخرت است و برخی مردها به دلیل داشتن همسری صالح بهشتی و برخی نیز به خاطر داشتن همسری ناسالم جهنمی می‌شوند.

وی با بیان اینکه افراد با ایمان به بانوان احترام بیشتری می‌کنند، ادامه داد: امروز در دنیا به چشم خصومت به زن نگاه می‌کنند و اگر برخی از بانوان بیراهه رفتند، فریب مردان شیطان صفت که عقل آنها را دزدیدند، خوردند.

آیت‌الله محمدی تصریح کرد: هر فرد در مکتب شیعه محبتش نسبت به رسول خدا و اهل بیت(ع) بیشتر شود، به همان اندازه هم برای بانوان احترام بیشتری قائل خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه در دین مسیح برخی از افراد ازدواج را ممنوع کردند، ادامه داد: زمانی که برخی از افراد حلال خدا را حرام کردند، برخی از کشیش‌های کلیسا مرتکب فسق و فجور شدند، به طوری که پاپ در واتیکان نیز به این مسئله اذعان کرد.

امام جمعه همدان با اشاره به انجام راهپیمایی انجام شده توسط زنان به خاطر نداشتن حرمت در فرانسه، تصریح کرد: در یکی از شهرهای سوریه که به مدت 6 ماه در دست داعش قرار دارد، شاهد فجایع بسیاری هستیم، در صورتی که در اسلام واقعی کسی اجازه تعدی به زنان و خانواده‌ها را ندارد.

وی با بیان اینکه ظلم در حق زن ظلم در حق همه عالم است، خاطرنشان کرد: وجود زن همچون باغستانی است که هزاران میوه دارد و مرد باید مانند باغبانی از تاراج این باغستان جلوگیری کند.

آیت‌الله محمدی با اشاره به اینکه زن و مرد دوش به دوش هم اجر و پاداش می‌گیرند و به قله‌های رفیع انسانیت نزد خداوند می‌رسند، گفت: تنها برخی از امور که انجام آن برای زنان سنگین است و از عهده زنان بر نمی‌آید، بر دوش مردان گذاشته شده است.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که دم از تساوی حقوق مردم و زن می‌زنند از آگاهی و دانش کافی برخوردار نیستند، اظهار کرد: امروز قدر و منزلت زن در دنیا به خوبی دانسته نمی‌شود، در حالی که زنان از عناصر اصلی جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قدرنشناسی را کفران نعمت دانست و افزود: باید انسان قدر همه نعماتی که خداوند برای او آفریده است را به خوبی بداند.

وی در ادامه اقدام رژیم صهیونیستی در عملیات تروریستی علیه سوریه را دیوانگی خواند و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در اقدامی تعدادی از بهترین‌های حزب‌الله لبنان و نیروهای سپاه قدس را به شهادت رساند که حزب الله لبنانی ضربه کاری در عمق اسرائیل جعلی وارد کرد، به طوری که این رژیم غاصب هنوز نتوانسته خود را پیدا کند.

آیت‌الله محمدی با بیان اینکه قلب همه مسلمانان جهان با این اقدام حزب‌الله شاد شد و همه تبریک گفتند، ادامه داد: در حال حاضر رژیم غاصب صهیونیستی در لاک خود فرو رفته و نمی‌تواند عکس‌العملی نشان دهد.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی توان جنگ جدید را ندارد، خاطرنشان کرد: این اتفاق نشان داد که اگر مسلمانان خوب و متحد و زیر چتر ولایت عمل کنند، موفق خواهند شد.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به اینکه مردم برگزاری جشن‌های انقلاب را به عهده ادارات نگذارند، گفت: قبل از آنکه ادارات و نهادهای دولتی اقدامی در خصوص برگزاری جشن‌های انقلاب انجام دهند، مردم به صحنه بیایند.

وی با تأکید بر اینکه در ایام دهه فجر دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان 10 شب برنامه دارد، اظهار کرد: 10 شب در 10 مسجد سخنرانان ملی دعوت شدند تا در خصوص مسائل مختلف صحبت شود.

محمدی با بیان اینکه اگر امروز انقلاب اسلامی رخ نداده بود، فلسطین و حزب‌الله نیز وجود نداشت، تصریح کرد: امروز شیعیان در یمن پیروز هستند و قدرت را در دست گرفته‌اند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما