وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 15:25   |   کد مطلب: 12865
صرفه جویی، ایستادگی در برابرتوطئه دشمنان و تحقق اقتصادمقاومتی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دشمنان قیمت نفت را به زیر 50 دلار کاهش دادند تا ایران را شکست دهند اما مردم باید با صرفه جویی و تحقق اقتصاد مقاومتی در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

به گزارش نافع،  آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه افزود: دولت به تنهایی قادر نیست اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد، بلکه مردم باید در این زمینه با صرفه جویی در بخش های مختلف کمک حال دولت باشند.

وی با بیان اینکه برای خودکفا شدن و مقابله با دشمن کینه توز باید به اقتصاد مقاومتی توجه کرد ادامه داد: مردم ایران در زمینه های مختلف بسیار اسراف می کنند و مصرف بیش از حد مردم در بنزین و بسیاری از اقلام خوراکی به اندازه کشور چین است.

آیت الله طه محمدی با بیان اینکه این همه کشتار در بحرین، یمن، سوریه و سایر کشورها ظلم مضاعف نسبت به مسلمانان است گفت: انسان تا از مرحله شعار به مرحله شعور نرسد نمی توان با این دشمنان مقابله کرد.

وی یکی از مسایل نگران کننده روزهای اخیر را ورود داعش در چندین منطقه سوریه و حضور هواپیماهای ترکیه در یمن عنوان کرد و افزود: آبروی دشمنان در عراق و سوریه با شکست ریخته شده است و آنان نسخه جدیدی برای انقلاب نوپای یمن دارند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در یمن نیز شکوفا شده است و دشمنان به دست و پا افتادند و از این مساله نگران هستند و با ورود القاعده و داعش به یمن می خواهند ذائقه مردم را تلخ کنند.

امام جمعه همدان در ادامه با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شرکت در راهپیمایی پایان کار نیست و تنها یک شعار است و مردم باید به شعور برسند و انقلاب را بیشتر از گذشته به نور و روشنایی برسانند.

آیت الله طه محمدی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه و حضور زوج جوان در روز عروسی خود در این راهپیمایی نشانه ایمان و عشق مردم به نظام است.

وی افزود: دوران ستم شاهی دوران ظلمت بود و انقلاب اسلامی نورانیت را به ایران بخشید و در این دوران همه مردم ذلیل قدرت شیطانی و رژیم صهیونیستی بودند و اکنون نیز 300 میلیون عرب مسلمان ذلیل هستند و از سوی رژیم صهیونیستی چپاول می شوند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با تمام رشادت و آزادی فرمودند که 'عزت امت اسلام و ایران را با هیچ چیز نمی شود معامله کرد' و این بهترین سعادت است.

وی کاهش جمعیت، ورود سیگار و قلیان به خانه ها، افزایش سن ازدواج و طلاق و چشم و همچشمی در زمینه های مختلف را ناشی از ظلمت و تاریکی دانست و افزود: مردم با افزایش شعور خود باید با ظلمت مبارزه کنند و نور و روشنی را به جامعه هدیه دهند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما