وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 15:23   |   کد مطلب: 13036
امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: : برای رشد و شکوفایی اقتصاد داخلی، باید دستگاه های مختلف اجرایی در صف اول استفاده از تولیدات داخلی باشند.

به گزارش نافع، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه باید استفاده از تولیدات داخلی در حوزه های متفاوت برای یک خانواده ایرانی افتخار باشد، گفت: اگر چنین شود هر فرد ایرانی در رسیدن به اهداف اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند به سهم خود کمک رسان باشد.

وی اظهار کرد: برای رشد و شکوفایی اقتصاد داخلی، باید دستگاه های مختلف اجرایی در صف اول استفاده از تولیدات داخلی باشند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان به دیدار هفته گذشته مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ایشان یکی از راه حل های نجات از مشکلات اقتصادی کشور را، تحقق اقتصاد مقاومتی و ضرورت اجرای دقیق قوانین مالیاتی عنوان کردند.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه نباید افراد ثرتمند از زیر پرداخت قانونی مالیات شانه خالی کنند، بر نهادینه ساختن این فرهنگ در جامعه تأکید کرد و گفت: همچنین مودیان مالیاتی نیز زمینه فشار مالیاتی غیر ضروری بر مردم را فراهم نکنند.

وی در ادامه نیاز به دین را یکی از مهمترین نیازهای فطری بشر دانست و تصریح کرد: اسلام با آموزه های ناب خود با این نیاز پاسخ داده است و نماز را باید از مهمترین ارکان اتصال بنده با خداوند متعال برشمرد که به همراه تقوا، سبب دوری انسان از گناه و مصونیت او از آلوده شدن به عصیان می شود.

امام جمعه تویسرکان اقدامات نیروی انتظامی تویسرکان در برخورد با باند سرقت خودرو در این شهرستان قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما