وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 15:45   |   کد مطلب: 13464
 دشمنان در پی فرصت ضربه به نظام اسلامی هستند
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان گفت: باید تشخیص داد چه کسانی در حال جنگ هستند چرا که امروز در داخل کشور برخی قلم ها و روزنامه ها دشمن را یاری می دهد و بر نظام لطمه وارد می کند.

به گزارش نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نمازجمعه افزود: از طرفی در عرصه اقتصاد نیز خیلی ها نقشه های خطرناکی دارند که جمهوری اسلامی را از نظر اقتصادی ضغیف کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان همواره بدنبال ایجاد فرصت برای ضربه به نظام هستند و اگر ما معرفت و دشمن شناسی نداشته باشیم مورد هدف قرار خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: یکی از اصول موفقیت، دشمن شناسی است و اگر ما نتوانیم به عمق کینه و حس انتقام جویی او پی ببریم نمی توانیم از دشمن فاصله بگیریم.

خطیب جمعه همدان گفت: امروز کشور های عربی و میلیون ها مسلمان، آمریکا و اسراییل را به عنوان دوست خود قبول کرده و بسیاری از این افراد قربانی دشمنان دوست نما شده و جان، مال و ناموس خود را نابود کرده اند.

آیت الله محمدی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسه خبرگان رهبری تاکید بسیاری بر اجرای کامل دین با تمامیتش داشتند.

وی افزود: نمی توانیم برخورد گزینشی با دین داشته باشیم و هر قسمتی از دین که به نفع ما است را اجرا کنیم و از آن قسمت دین که برای ما نفعی ندارد را رها کنیم.

آیت الله محمدی گفت: ما نمی توانیم از یک طرف با دشمنان بجنگیم و از طرف دیگر رابطه تجاری و اخلاقی خود را با آنان حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: زمانی عده بسیاری بهانه گیری می کردند که چرا با آمریکا مذاکره نمی کنیم که رهبر معظم انقلاب فرمودند مذاکره کنید تا بهانه خیلی ها قطع شود اما ایشان فرمودند که من دغدغه خاطر دارم چرا که دشمنان پایبند به قسم، تعهد، پیمان و انسانتیت نیستند و تنها به دنبال منافع شیطانی خود هستند.

آیت الله محمدی افزود: حدود 50 نفر از نمایندگان مجلس پارلمان آمریکا نامه نوشتند که اگر اوباما تحریم ها را لغو کند ما آن را قبول نداریم و با اتمام ریاست جمهوری اوباما تحریم ها را از سر خواهیم گرفت.

وی گفت: این افراد دشمنان قسم خورده دین خدا هستند و امروز تبلیغات زهراگین به راه انداخته و می خواهند با شیعه هراسی، اسلام هراسی و ایران هراسی به مقاصد شوم خود دست یابند.

وی اضافه کرد: امروز امریکایها با ادعای جنگ با داعش با کشورهای عربستان و ترکیه اعتلاف ضد داعش ایجاد کرده اند و روز گذشته به این بهانه اردوگاه عراقی ها را بمباران کرده و 50 نفر از سربازان عراقی را کشتند.

وی گفت: امروز آمریکا و همپیمانانش به بهانه جنگ با داعش در عراق مسلمانان را به خاک و خون می کشند و ما نباید هرگز به این دشمنان اعتماد کنیم.

آیت الله محمدی همچنین گفت: باید تشخیص داد چه کسانی در حال جنگ هستند چرا که امروز در داخل کشور برخی قلم ها و روزنامه ها دشمن را یاری می دهد و بر نظام لطمه وارد می کند.

وی افزود: از طرفی در عرصه اقتصاد نیز خیلی ها نقشه های خطرناکی دارند که جمهوری اسلامی را از نظر اقتصادی ضغیف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان همچنین حفاظت از منابع طبیعی و جنگل های استان را ضروری دانست و افزود: باید اقدام جدی برای مقابله با ایجاد خانه باغ ها در همدان صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما