وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 16:14   |   کد مطلب: 13958
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) پس از انقلاب برای تامین مسکن نیازمندان ایجاد شد اما آنگونه که باید برای این بنیاد تبلیغ نشده و این بنیاد امروز در جامعه غریب است.

به گزارش نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر همدان اظهار کرد: شورای امنیت با محکومیت بی رحمانه خود علیه مردم یمن موجب شد که کشورهای اروپایی، اسراییل، آل سعود آتش را بر روی مردم این کشور بگشایند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی افزود: امروز هزاران نفر از مردم بی گناه یمن به بهانه دولت قانونی جان خود را از دست داده و بیش از 150 هزار نفر از مردم این کشور آواره شده اند.

آیت الله محمدی اضافه کرد: امروز راهها برای کمک های دارویی و غذایی به مردم مظلوم یمن توسط مستکبران بسته شده است و بسیاری از مردم این کشور به دلیل زیاده خواهی های آل سعود و استکبار در معرض آسیب قرار دارند.

وی همچنین گفت: امروز کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند حامی ظالمان شده اند و بر سر مظلومان در کشورهای مختلف مسلمان از جمله یمن و بحرین آتش گشوده و به نفع ظالم علیه مظلومان قطعنامه بی رحمانه صادر می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون تامین مسکن نیازمندان از ضروری ترین نیازهای جامعه است تاکید کرد: باید خیرین مسکن ساز برای تامین مسکن نیازمندان وارد عمل شوند.

آیت الله محمدی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) پس از انقلاب برای تامین مسکن نیازمندان ایجاد شد اما آنگونه که باید برای این بنیاد تبلیغ نشده و این بنیاد امروز در جامعه غریب است.

وی تامین نیازهای ضروری افراد کم بضاعت را از وظایف اصلی مسلمانان دانست و تاکید کرد: امروز همه افراد در حد بضاعت خود باید با کمک به حساب 100 امام برای تامین مسکن نیازمندان تلاش کنند که این خود نوعی تقوای الهی است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما