وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 مهر 1394 ساعت 13:35   |   کد مطلب: 16604
نامه 4 وزیر، سناریوی جدید دولت است/ اقتصاد مقاومتی، تنها راه خروج پایدار از مشکلات
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ارسال نامه 4 وزیر به رئیس جمهور درخصوص ضرورت خروج از رکود اقتصادی را سناریوی جدید دولت عنوان کرد.

به گزارش نافع، احمد آریایی‌نژاد با بیان این مطلب به خبرنگار ما افزود: اظهار نظر وزرای اقتصاد، صنعت، تعاون و دفاع درباره وضعیت وخیم اقتصادی و هشدار به رئیس جمهور، سناریویی جدیدی است که اهداف پشت پرده اش هنوز مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه وزرا می توانستند به جای نامه، مستقیم و در جلسات خصوصی به رئیس جهمهور بگویند، تصریح مرد: ظاهرا کاسه ای زیر نیم کاسه دولتی ها قرار دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر خروج از رکود نیز اظهار کرد: بهتر است دولتمردان با مردم صادقانه تر سخن بگویند زیرا صاحبان اصلی انقلاب خود تورم و رکود موجود در جامعه را به خوبی لمس کرده و راجع به اظهارنظرها قضاوت می کنند.

آریایی نژاد بیان کرد: امروز برخی از اعضای دولت، ارتباط با آمریکایی ها را راه برون رفت از بحران اقتصادی می دانند که اگر چنین باشد باید در اهداف عالیه انقلاب اسلامی تردید کرد.

وی با تأکید بر تکیه بر توانمندی های داخلی برای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه خاطرنشان کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی، تنها راه برون رفت اساسی و پایدار از مشکلات است.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما