وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 11:11   |   کد مطلب: 16952
مدیر حوزه علمیه ملایر از اشتیاق طلاب این حوزه برای میزبانی شهید گمنام خبر داد.

به گزارش نافع، مدیر حوزه علمیه ملایر در حاشیه تشییع پیکرمطهر شهید گمنام، فرزند روح الله در شهرستان ملایر با ابراز خرسندی از تلازم جدانشدنی مردم کشور عزیزمان با فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: از آنجا که مردم ما بااین فرهنگ انس گرفته اند، امروز شاهد چنین مراسم تشییع باشکوهی هستیم.

وی از تقارن برگزاری مراسم تشییع این شهیدگمنام در شهرستان ملایر با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان عالم سخن گفت وافزود: استقبال مردم از پیکر مطهر این شهید گمنام نشان می دهد که مردم ما هم شور حسینی دارند و هم شور انقلابی.

زارعی در ادامه به تلاش یک ساله حوزه علمیه ملایر برای کسب توفیق میزبانی یک شهید گمنام اشاره و با تقدیر از نماینده کمیته
جستجوی مفقودین در غرب کشور، اظهار کرد: آمار بالای تعداد طلبه حوزه علمیه ملایردر مقایسه با سایر حوزه های علمیه شهرستان های استان سبب شد از آقای زمردیان درخواست کنیم میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام در این حوزه باشیم.

وی سپس از بررسی چندماهه این درخواست از سوی نماینده کمیته جستجوی مفقودین در غرب کشور و رایزنی او با سردار باقرزاده خبر داد و افزود: بحمدالله بازدید محل موردنظر در حوزه برای تدفین پیکر مطهر شهید گمنام مورد تآیید مسئولین ذیربط قرار گرفته و مقدمات لازم فراهم شد.

مدیر حوزه علمیه ملایر از اشتیاق طلاب این حوزه برای میزبانی شهید گمنام سخن گفت و خاطرنشان کرد: این اشتیاق سبب شد به لطف امام زمان (عج) و همکاری عوامل شهرستان ازجمله فرمانداری، شهرداری و .. المانی که قرار است در آرامگاه شهید قرار داده شود فنداسیون آن طبق طرح کمیته جستجوی مفقودین، قبل از تدفین پیکر مطهر او آماده شود.

وی در خاتمه از برگزاری مراسم شام غریبان،هفتم و چهلم برای این شهید گمنام با شرکت طلاب حوزه علمیه و عموم مردم ملایر سخن گفت و افزود: در نظرداریم از این پس برخی برنامه های داخلی حوزه از جمله قرائتهفتگی ادعیه را در جوار آرامگاه این شهید بزرگوار برگزار کنیم.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما