وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 12 آبان 1394 ساعت 13:05   |   کد مطلب: 17039
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) از حضور گسترده بسیجیان در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان و تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب خبر داد.

سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگوی اختصاصی با "نافع" افزود: 13 آبان، روز حماسه بزرگ ملت ایران در اخراج بیگانگان و مقابله با نفوذ همه جانبه آمریکایی ها است و مردم ایران ثابت کردند که اجازه دخالت بیگانگان را نمی دهند.

وی با اشاره به شرایط سیاسی روز کشور و اصرار برخی برای برقراری رابطه با آمریکا تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، هیچ توافقی با آمریکا در هیچ موضوعی ندارد و تغییری در مسیر و آرمان های انقلاب ایجاد نشده و قشرهای مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان با قدرت و قوت در این برنامه شرکت می کنند.

ابوحمزه ادامه داد: راهپیمایی امسال، نه تنها قویتر بلکه گسترده تر از سال های گذشته باید برگزار شود زیرا روز به روز بر جنایات آمریکا، اسرائیل و صهیونیست ها در سطح منطقه و جهان افزوده می شود.

وی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری درخصوص نفوذ فرهنگی و سیاسی آمریکایی ها خاطرنشان کرد: ایشان تأکید دارند که  در داخل و همچنین منطقه و جبهه مقاومت باید مراقبت کامل شود تا از نفوذ مستکبران جلوگیری شود و نفوذ داخلی در سه سطح ساختار و تشکیلات نظام، مسئولان و سپس قشرهای مردم صورت می گیرد.

ابوحمزه بیان کرد: همه مسئولان نظام و دلسوزان باید با ورود به صحنه مبارزه با استکبار از نفوذ دشمنان جلوگیره کنند که حضور با شکوه در راهپیمایی 13 آبان و موضع گیری قاطعانه و پافشاری بر شعارهای دیرینه انقلاب از مصادیق این مبارزه است.

وی اعلام کرد: بسیجیان به ویژه بسیج دانشجویی، دانش آموزی و اقشار نیز فردا با حضور گسترده خود، "مرگ بر آمریک" که شعار اصلی و اساسی انقلاب است را سر خواهند داد.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما