وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 آبان 1394 ساعت 13:36   |   کد مطلب: 17111
ساده اندیشانی که تصور می کنند دشمن به فکر نفوذ و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران نیست؛ دچار توهم شده اند.

عضو کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با "نافع" افزود: اینکه برخی فکر می کنند آمریکا و سایر مستکبران، دست از دشمنی با ملت ایران برداشته اند؛ ساده انگاریست زیرا توطئه و نفوذ در ذات دشمنان دیرینه نظام نهفته شده؛ مگر اینکه تصور کنیم استکبار جهانی و در رآس آن، آمریکا و صهیونیسم جهانی از دشمنی با نظام دست برداشته اند.

ابراهیم کارخانه ای تصریح کرد: این در حالیست که دشمنی آمریکا و صهیونیسم جهانی با ما نه تنها کم نشده، بلکه بیشترنیز شده و راه های جدیدتری را برای نفوذ پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: اهمیت بحث نفوذ تا اندازه ای است که مقام معظم رهبری پس از توافق برنامه جامع اقدام مشترک تاکنون، ده ها بار در رابطه با آن به مسئولان اجرایی، سیاسی و امنیتی کشور هشدار داده اند.

کارخانه ای، یکی از راه های اصلی دشمن برای تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران را نفوذ دانست و افزود: اصلی ترین، اساسی ترین و کاری ترین سلاح دشمن برای ضربه زدن بر پیکره نظام، نفوذ است.

وی بیان کرد: دشمن با شناسایی راه های جدید، بستر لازم را برای هر نوع تهاجم برنامه ریزی شده به کار می گیرد، خاطرنشان کرد: ساده انگاریست اگر فکر کنیم نفوذ وجود ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف سرویس های جاسوسی، نفوذ به قلب نظام است، اظهار کرد: اوج این نفوذ زمانی است که دشمن موفق شود؛ افکار طرف مقابل را به صورتی تحریف کند که خود به دفاع از دشمن بپردازد و خاستگاه اصلی همین جا است.

کارخانه ای با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمن حتی یک لحظه از نفوذ غافل نبوده، گفت: لانه جاسوسی آمریکا، نخستین سنگر نفوذی آمریکا در قلب کشور بود که تسخیر آن به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، "انقلاب دوم" نام گرفت.

وی ادامه داد: پس از آن نیز دشمن همواره تلاش کرده تا در ابعاد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی، راهی برای نفوذ و اعمال توطئه پیدا کند و زمانی که اوباما از رژیم صهیونیستی برای نظارت بر برجام دعوت به عمل می آورد؛ بیانگر این واقعیت است که برنامه های گستره ای در قالب برجام تدارک دیده و راه های نفوذ گسترده ای را در نظر دارد.

کارخانه ای با اشاره به شناسایی عوامل نفوذ دشمن در رسانه ها و مطبوعات کشور اضافه کرد: دامنه نفوذ دشمن می تواند در همه ابعاد گسترش پیدا کند که یکی از ابعادی که همواره به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده مورد استفاده قرار می گیرد؛ رسانه های یک کشور هستند.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما