وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 26 فروردين 1402 ساعت 14:04   |   کد مطلب: 43024
مجموعه کشفیات نیروی انتشامی شهرستان نهاوند در ذیل آورده شده است.

به گزارش نافع،

دستگيري 24 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري 24 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در 48 ساعت گذشته توسط ماموران انتظامي اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "ذبيح الله درويشي"، در تشريح اين خبر بيان داشت: بر اساس روند و تدابير موجود يکي از مهمترين اولويت هاي اجرايي و عملياتي پليس شهرستان اجراي طرح هاي مقابله اي با تهيه و توزيع کنندگان مواد مخدر با استفاده از تاکتيک هاي متنوع پليسي در اين حوزه مي باشد.

وي افزود: در همين راستا پليس شهرستان با اشرافيت کامل اطلاعاتي و انتظامي و استفاده بهينه از ظرفيت ها و همچنين بکارگيري شگردهاي خاص پليسي در 48 ساعت گذشته، اقدام به اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر کرده است.

سرهنگ درويشي گفت: اقدمات صورت گرفته پليسي در اين راستا منجر  به دستگيري 24 نفر از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان، مقابله اثر بخش با مقوله مواد مخدر را نيازمند عزم همگاني همه دستگاه هاي مسئول همچنين مردم و نهادينه سازي مشارکت هاي عمومي در بين اقشار مختلف جامعه دانست و توجه ويژه دستگاه ها توام با تعامل فزاينده جهت اقدامات مشترک و مطلوب را راهکاري مناسب براي پيشگيري دانست.

کشف يک دستگاه خودروي سرقتي در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از کشف يک دستگاه خودروي سواري سرقتي در کمتر از 48 ساعت پس از وقوع توسط ماموران انتظامي کلانتري 12 اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ذبيح الله درويشي"، در تشريح اين خبر بيان داشت: روز گذشته ماموران انتظامي کلانتري 12  شهرستان نهاوند با تشکيل تيم فني و انجام اقدامات کارشناسي، يک دستگاه خودروي سواري سرقتي را در کمتر از 48 ساعت پس از وقوع سرقت کشف کردند.

وی با اشاره به این که پرونده قضائي در اين خصوص تشکيل و دستگيري سارق در دستور کار اين پليس قرار دارد، افزود: خودروي مکشوفه با دستور مقام قضائي و پس از احراز هويت و ارائه مدارک شناسايي، تحويل مالک شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان از شهروندان خواست: هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله با پليس 110 در ميان بگذارند.

دستگيري سارق اماکن خصوصي و کشف 3 فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري سارق اماکن خصوصي و کشف 3 فقره سرقت توسط پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "ذبيح الله درويشي"، در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت خانه باغ ها در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: در این راستا کارکنان پليس آگاهي شهرستان با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي، يک سارق سابقه دار را در سطح يکي از روستاهاي شهرستان شناسايي و پس از دستگيری به يگان انتظامي انتقال دادند.

سرهنگ درويشي گفت: متهم در بازجويي هاي فني صورت گرفته، به 3 فقره سرقت از خانه باغ ها اعتراف کرد و تعدادي از اموال مسروقه نيز کشف و تحويل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان با اشاره به اين که پرونده قضائي در اين راستا تشکيل و ساير اقدامات قانوني در حال انجام است، گفت: شهروندان همواره توصيه ها و هشدارهاي پليس در حوزه پيشگيري از سرقت و کليه اقدامات ايمن سازي و بازدارنده را مد نظر داشته باشند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما