وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 12:52   |   کد مطلب: 43342
فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري یک نفر سارق باغات در حين سرقت در خيابان پليس همدان خبر داد.

به گزارش نافع،سرهنگ" هادي نجفي صالح "در تشريح اين خبر گفت :در نيمه شب گذشته و در حين گشت زني مامورهاي کلانتري 16 مدني در  در محله قاسم آباد فردي را در حال خروج از يک باغ رويت می کنند .

وي در ادامه گفت : با توجه به ساعت خلوتي معابر و سابقه سرقت از باغات در اين منطقه وي را دستگير و به کلانتري انتقال که با انجام اقدامات خاص پليسي به سرقت اعتراف و با کشف مقاديري اموال سرقتي ضمن تشکيل پرونده و جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام محترم قضايي گرديد .

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري 2 نفر سارق و کشف خودرو سرقتي و همچنين کشف يک فقره ديگر سرقت خودرو خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ" هادي نجفي صالح "در تشريح اين خبر گفت : در حيمن گشت زني مامورها در کلانتري 16 مدني در مسير جاده روستاي رباط فردي را در داخل زمين هاي کشاورزي با دستان بسته و به حالت دراز کش رويت مي نمايند .

وي در ادامه : پس از انتقال اين فرد به کلانتري و انجام اقدامات خاص پليسي وي به سرقت يکدستگاه خودرو پرايد با کمک 2 نفر همدستش و براي سرقت داخل خودرو اعتراف و عنوان مي نمايد که براي تقسيم اموال مسروقه با اين افراد دچار اختلاف و درگير شده که دستانم را بستند و از محل متواري شدند .

سرهنگ نجفي صالح گفت: پس از شناسايي نفر دوم نيز دستگير و با دادن نشاني خودرو سرقتي نيز کشف و تلاش جهت دستگيري فرد سوم ادامه دارد .

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما