وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 12:48   |   کد مطلب: 43341
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر خبر داد:
دستگیری ۵ سارق و کشف ۶ فقره سرقت در ملایر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ۵ سارق دستگیر و ۶ فقره انواع سرقت در ملایر کشف شد.

به گزارش نافع، احمد ساکی با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در ملایر اظهار کرد: این طرح هدف پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز توسط مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان ملایر در یکی از محلات حوزه استحفاظی این کلانتری اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران تعداد ۲ نفر سارق موتورسیکلت، ۱ نفر سارق داخل خودرو و ۲ نفر سارق محصولات باغی را دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از سارقان دستگیر شده یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۴۰ کیلوگرم گردو سرقتی کشف شد و به ۳ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: تعداد ۳ نفر توزیع‌کننده مواد مخدر به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی نیز در این طرح دستگیر شدند.

وی گفت: مأموران در اجرای این طرح یک دستگاه خودرو پراید که دارای سابقه سرقت و به‌صورت بلاصاحب و رها شده بود را کشف کردند.

ساکی افزود: تعداد ۶ دستگاه موتورسیکلت به علت رانندگی مخاطره‌آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت‌های صورت‌گرفته توسط رانندگان در این طرح توقیف و روانه پارکینگ شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما