وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 12:55   |   کد مطلب: 43343
فرمانده انتظامي شهرستان "تويسرکان"، از کشف 3 تن سنگ سيليس قاچاق از يک دستگاه خودرو نيسان با تلاش مأموران پاسگاه انتظامي"ولاشجرد" اين شهرستان خبر داد

به گزارش نافع، سرهنگ"رضا نوري"، در تشريح اين خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامي ولاشجرد شهرستان تويسرکان در اجراي طرح امنيت محله محور و ارتقاي امنيت اجتماعي و کسب اخبار از معتمدين محلي مبني بر اينکه يک دستگاه خودروي نيسان در حال برداشت و بارگيري سنگ معدني غير مجاز سيليس در اراضي روبروي يکي از روستاهاي تابعه شهرستان مي باشد به محل اعزام شدند.

وی افزود: در همین راستا و پس از حضورماموران در محل و بررسي صحت موضوع و عدم ارائه هيچ گونه مدارک و مجوزي دال بر برداشت و بارگيري از اداره صنعت و معدن موضوع به طور ويژه در دستور کار قرار گرفت.

اين مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: طي هماهنگي تلفني و کسب دستور از قاضي محترم کشيک دادسراي عمومي تويسرکان با توجه به برداشت و حمل غير مجاز متهم دستگير و به همراه وسيله نقليه توقيف شده که حامل 3 تن سنگ سيليس قاچاق جهت انتقال به شهرستان ملاير بود جهت سير مراحل قانوني به يگان انتظامي دلالت شد.

وي با بيان اينکه متهم با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد، اظهاد داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش بار مکشوفه 210 ميليون ريال مي باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما